تهران - کربلا

.
تهران - کربلا

بده در راه خدا من به خدا محتاجم
من به بخشندگی آلِ عبا محتاجم

از قنوتِ سحرِ مادرتان جاماندم
پسرِ حضرت زهرا به دعا محتاجم

مهربان ، کاش زُهیری بَغلم می کردی
من به آغوشِ پُر از مهرِ شما محتاجم

شوقِ پرواز بده روحِ زمین گیرِ مرا
به جنونِ سرِ اِیوان طلا محتاجم

دودِ این شهر مرا از نفس انداخته است
به هوای حرم کربُبلا محتاجم

چقدَر گریه کنم تا نبری از یادم
در سراشیبیِ قبرم به شما محتاجم...

من در اینستاگرام :)

پنجشنبه, ۱۳ شهریور ۱۳۹۳، ۰۷:۳۲ ب.ظ

سلام

 

آقا من شرمنده اخلاق وبلاگی همه هستم که چند وقت زیادی بوده که نبودم!

 

بیشتر فعالیتم از وبلاگ تو اینستاگرام خلاصه شده، دوست داشتید من رو اونجا همراهی کنید در خدمتم.

 

:)

 

مخلص همه ی شوما

 

یاعلی مدد

 

آدرس اینستاگرام:

 

mohammad.olm

  • جوان انقلابی

نظرات  (۶)

سلام
حرم علی بن موسی الرضا دعاگویتان بودم
یا مولا
شیمیایی تر از نگاه توایم ...
تو که قرمز شده تمام تنت ...
ـــــــ
بروزیم با صوتی از نجوای دل من ...
  • سجاد عبدی
  • ای منتهای آروزی عاشقان...

          ای لنگر ثبات زمین و زمان...

      بیا ...

  • ««راهــــــ شـــیـــعــــه»»
  • سلام بر شما
    من سابقا در بلاگفا فعالیت داشتم اما تصمیم گرفتم بیام بیان و در این سایت زیبا فعالیت کنم.
    خوشحال می شم سر بزنید و اگه خواستید تبادل لینک کنیم.
    سلام وقت بخیر ببخشید خیلی وقت بود بهتون سر نزدم آخر ساله خوشحالم که با شما آشنا شدم ضمن تبریک سال نو از شما رفیق شفیق طلب حلالیت دارم 
    کربلای4
    سالتون فاطمی
    با سلام و احترام بهار فاطمی بر شما مبارک.

    ارسال دیدگاه

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی