تهران - کربلا

.
تهران - کربلا

بده در راه خدا من به خدا محتاجم
من به بخشندگی آلِ عبا محتاجم

از قنوتِ سحرِ مادرتان جاماندم
پسرِ حضرت زهرا به دعا محتاجم

مهربان ، کاش زُهیری بَغلم می کردی
من به آغوشِ پُر از مهرِ شما محتاجم

شوقِ پرواز بده روحِ زمین گیرِ مرا
به جنونِ سرِ اِیوان طلا محتاجم

دودِ این شهر مرا از نفس انداخته است
به هوای حرم کربُبلا محتاجم

چقدَر گریه کنم تا نبری از یادم
در سراشیبیِ قبرم به شما محتاجم...

چادر میکشی از سرش بی حیا؟!

پنجشنبه, ۲۷ تیر ۱۳۹۲، ۱۰:۴۴ ب.ظ

عقید مینویسد:

 

چند روزی میخواستم پستی قرار ندم ولی!

اعصابم داغون شده الان! (خشم+غضب)

 

رحمت خدا بر فاطمیون زمان

 

در این روزگاری که مردم در خواسته‌های خود غوطه‌ ور شده‌ اند و مشغولیت‌ های دنیایی آنها را سرگرم کرده است، هستند کسانی که هنوز می‌خواهند فروع دین خود را حفظ کنند و برای سرنوشت نیک جامعه، دست به تلاش بزنند.



سمانه شمس، دختر ۳۰ ساله‌ ای است که یکشنبه ۲۳ تیرماه امسال در پی امر به معروف و نهی از منکر به یک زن بدحجاب، مورد حمله وی قرار گرفت. این اتفاق در ماه مبارک رمضان در میدان پونک تهران رخ داد.


* ماجرای عصر یکشنبه را این طور شروع کنیم که شما پس از پایان یک روز تلاش و کار، به سمت منزل می‌رفتید تا اینکه با یک زن بدحجاب مواجه می‌شوید و برحسب وظیفه، احساس تکلیف می‌کنید که امر به معروف و نهی از منکر کنید اما واکنش‌ این زن، خارج از تصور بوده است، بقیه اتفاق را خودتان توضیح دهید.

شمس: مسیر برگشت من از محل کار به سمت منزل از محدوده میدان صادقیه تا میدان پونک است. ساعت حول و حوش ۵ بعدازظهر بود که نزدیک مرکز خرید پونک رسیدم. معمولاً هم اطراف مرکز خریدها و پاساژها پاتوق زنان و دختران بدحجاب است با یکی از این زنان بدحجاب مواجه شدم و مثل همیشه که بر حسب تکلیف دینی، با یک جمله به آرامی، امر به معروف می‌کردم به این خانم تنها یک جمله گفتم و آن این بود که «می‌شود حجابت را رعایت کنی» فقط و فقط همین یک جمله را گفتم که هنوز به نقطه آخر آن نرسیده بودم به یک باره، به سمت من حمله کرد و گلوی من را فشار داد و با دست دیگر شروع به چنگ انداختن به صورت من کرد. من هم که روزه بودم و هوا هم گرم بود احساس خفگی می کردم اما به هر طریقی که بود تلاش کردم بدن خودم را از دست‌های او جدا کنم.

این تو هستی که باید حجابت را برداری شماها چند نفری بیشتر نیستید!


* یعنی هیچ صحبتی نکرد و در جواب امر به معروف به سمت شما حمله‌ور شد؟

شمس: نه، در حین حمله ور شدن به سمت من، فحاشی می‌کرد و می‌گفت که «آدمت می‌کنم، بی‌جا می‌کنی که به من حرف می‌زنی، کاری می‌کنم که دیگر جرأت نکنی به کسی بگویی حجابت را رعایت کن و...» بعد از اینکه خودم را از دست‌هایش جدا کردم به او پیشنهاد کردم که کانکس کلانتری آن سمت خیابان است، بیا برویم تو به خاطر حرف من از من شکایت کن و من هم از اینکه شما کتکم زدی شکایت می‌کنم هنوز جمله را به پایان نبرده بودم این بار بدتر از دفعه قبل به سمتم حمله ور شد و تلاش کرد چادر و روسری‌ام را از سرم بکشد هر چقدر او تلاش می‌کرد من هم مقاومت بیشتری می‌کردم حین این کار، بلند بلند فحاشی می‌کرد و می‌گفت «این تو هستی که باید حجابتو برداری، اینجا دیگه جای شماها نیست، این شماها هستید که باید از اینجا بروید، شماها چند نفری بیشتر نیستید، بمانید خودم چادر از سرتان می‌کشم و...» در این زمان دیگر صدای من هم بلند شده بود و تلاش می‌کردم که چادرم را روی سرم حفظ کنم و به لطف خدا هم این خانم نتوانست به هدفش برسد.

دوره امر به معروف گذشته است؟!

* حوالی مراکز خرید معمولاً شلوغ است و پر رفت و آمد، کسی ناظر این اتفاق نبود که به کمک بیاید؟

شمس: چرا مردم بودند، حتی کانکس کلانتری هم در آنجا بود که نیروهایش مثلاً امنیت آنجا را باید تأمین می‌کردند. اما مردم بیشتر رد می‌شدند و می‌رفتند تا اینکه وقتی زمان کشیده شدن چادر من شد و من صدایم بالا رفت یک آقایی از رهگذران آمد و آن خانم را از من جدا کرد و نجاتم داد. بعد از آن حدود بیست نفر دور ما جمع شده بودند که بیشتر آنها هم آقایان بودند. بعضی‌ها در همان حین، به جای اینکه نسبت به وضع فاجعه بار ظاهر آن خانم، معترض باشند به من یادآوری می‌کردند که دوره امر به معروف گذشته است و نباید به این خانم‌های با این ظاهر حتی نزدیک شد، خانمی به من می‌گفت «به تو چه ربطی داشته، هر کسی را در گور خود می‌خوابانند» آقایی می‌گفت « این زن اوضاعش معلوم است».


* با این اوصاف، وضع جسمی شما در حال حاضر چطور است؟

شمس: با اینکه چند روز از ماجرا گذشته اما هنوز آثار کوفتگی آن در سر و گردنم وجود دارد.

*گفتید که یک کانکس کلانتری هم آنجا بود یعنی مأموران کلانتری هیچ عکس العملی نسبت به این اتفاق نداشتند؟

شمس: نه، اصلاً! در تعجبم که نیروهای پلیس در آنجا پس چه نقشی دارند، مگر نه اینکه امنیت منطقه را باید تأمین کنند؟


* نیروهای پلیس در کانکس حضور داشتند؟ شاید آن زمان در محل، حاضر نبودند؟

شمس: حضور داشتند همیشه یکی از نیروهایشان بیرون کانکس می‌ایستد و کشیک می‌دهد، آن روز پلیس که از موضوع، مطلع نبود اما شلوغی بیست نفری در خیابان را که می‌دید می‌توانست حداقل عکس العملی نشان دهد. این خانم به حدی رفتاری عجیب و غیرطبیعی داشت که حتی اگر یک سوزن در اختیارش بود چشمان من را درمی‌آورد چه برسد به اینکه وسیله دیگری برای حمله داشت معلوم نیست چه اتفاقی می‌افتاد. این خانم حتی زمانی هم که از دستش نجات پیدا کرده بودم فریاد می زد که «اگر یک بار دیگر ببینمت می کشمت، مگر یک بار دیگر نبینمت، زنده نمی‌گذارمت و...»

دیگر گشت ارشاد جمع شده است جلوی دزدی را می‌گیریم

* خوب، ماجرا را تا اینجا گفتید که آقایی، شما را از دست این خانم نجات داد بعد از آن چه اتفاقی افتاد سراغ کانکس کلانتری رفتید؟

شمس: نه، تعدادی از مردم برای اینکه خطری دوباره از طرف آن خانم برای من نباشد من را تا منزل همراهی کردند ولی وقتی رسیدم خانه، خانواده به من گفتند که باید به سراغ کلانتری می‌رفتم و شکایت می‌کردم برای همین دوباره با خانواده به سمت محل اتفاق برگشتیم و سراغ کانکس کلانتری رفتم موضوع را توضیح دادم و از اینکه عکس‌العملی نشان نداده بودند گله کردم، آنها به من گفتند که حالا که این خانم رفته از چه کسی می‌خواهم شکایت کنم اما گفتم من شکایتم از مسئولان است نه از این خانم. پرسیدم گشت ارشادی که قبلاً روبروی این مرکز خرید می‌ایستاد کجاست؟ جوابم را این طور دادند که «دیگر گشت ارشاد جمع شده»، البته آن زمان هم که گشت ارشاد بود از هر ۱۰ نفر به یکی تذکر می‌داد ولی به هر حال، کمی نقش بازدارندگی داشت. سربازی که در کانکس بود به من گفت که «ما فقط وظیفه داریم اینجا مراقب باشیم که دزدی انجام نشود»!


* شما مسئول این اتفاق را چه کسی یا چه دستگاهی می‌دانید؟

شمس: من در کانکس کلانتری هم که بودم گفتم من می‌خواهم از آقای احمدی مقدم، فرمانده نیروی انتظامی شکایت کنم. بدحجاب‌ها وقیح شده‌اند. آنها به من گفتند که این شکایت را اینجا نباید تنظیم کنی بلکه باید به مراجع بالاتر بروی مثل کمیسیون اصل ۹۰ یا دفتر مقام معظم رهبری. من آنجا شکایتی را ننوشتم.

* حالا هنوز هم برای شکایت و مراجعه به این مراجع رسیدگی و دفاتر مصر هستید؟

شمس: بله، حتماً این موضوع را پیگیری می‌کنم چون نباید به جایی برسیم که حکمی به نام امر به معروف و نهی از منکر را فراموش شده بدانیم تا هر کسی هر طوری که می‌خواهد در جامعه اسلامی عمل کند.

 

با خوندن این خبر یاد روضه ی حضرت زهرا(سلام الله علیه) افتادم...

 

حیف که اینجا فضای مجازیه نمیشه دهنم رو واکنم! فقط میتونم به اون دخترک این رو بگم، مخصوصا تیکه آخرش:

 

هرکس به ولایت علی شک دارد

در سینه دلی ز عشق منفک دارد

آهسته به گوش او بگو چیزی نیست

دامان عفاف مادرت لک دارد...

----------------------------------------------------

شما ای خواهران و مادران سرزمینم، شما تعدادتان نه تنها در این کشور، بلکه در دنیا بسیار است و تنها به خاطر عفت و حیایتان جلوه نمایی نمیکنید.

 

 

باشد تا زمین از وجود نکبت بار هرزه یشان به مدد حضرت موعود پاک گردد.

انشاالله

************************************************************

کلام معصوم: کسی که با دست و زبان و دل از گناهان جلوگیری نمی کند در حقیقت او مرده ای است در میان زنده ها!{حضرت امیر(ع)}وسائل ج11 ص404

پیام شهید: از احکام بر حق اسلامی و اندیشه های مترقی اسلامی دفاع کنید و در قبال ادای تکلیف و عبودیت خداوند، وظایف خودتان را انجام دهید.{ شهید علی ذکاوتی}

_________________________________________________________________

پ.ن1: گالری اشعار بروز رسانی شد.

پ.ن2: آقا این کاملا بی ربط هایی که من مینویسم اصلا قصدم توهین و یا تخریب کسی نیست! دوستان داخل و خارج از فضای مجازی پیام ندید که بگید چرا به ما تیکه انداختی! کاملا بی ربطه اسمش! دقت کنید.

پ.ن ویژه: قربون خدای بزرگم برم که اگه خطا کنم نهایت قهرش بین دوتا اذانه و دوباره صدام میکنه.

 

 

کاملا بی ربط: دلتنگی ارزانی خودت!! من دلم رو به خدا سپرده ام...

  • جوان انقلابی

ایران

امام زمان

اجتماعی

چادر

نظرات  (۳۹)

بشنو از چادر که در توصیف زن           تار و پودش با تو می گوید سخن

 

تار و پودم را شرافت تافته            تا شرافت را به عصمت بافته

 

در کلاس حفظ تقوی و شرف          دختران درند و چادر چون صدف

 

بهترین سرمایه زن چادر است         زانکه زن را زینت زن چادر است

 

چادر از بهر زنان الزامی است            بهر زن بی چادری ناکامی است

 

حفظ چادر  در سرای اقتدار         دختران را هست تاج افتخار

 

 حفظ چادر حفظ دین و مذهب است             شیوه زهرا و درس زینب است 

 

حفظ چادر حافظ ناموس هاست          پاسدار حیله جاسوس هاست

 

حفظ چادر نص قرآن مجید           قفل جنت را بود تنها کلید

 

حفظ چادر سد فحشا می شود          رو سفیدی نزد زهرا می شود

 

حفظ چادر چاره ساز کار هاست        حافظ گل از هجوم خارهاست  

 

حفظ چادر زخم ها را مرحم است           دست رد بر سینه نامحرم است

 

حفظ چادر التیام درد هاست             سد محکم در  بر نامرد هاست

سلام
واقعا متاسفم برای خودمان. این موضوع رو شنیده بودم اما نمی دونستم صحت داره یا نه. ننگ بر این افراد که یا لقمه های حرام دارند یا نطفه های حرام.

جوان انقلابی:
سلام

 کمکمون کنه واقعا...
  • خانم چادری
  • بله این مطلب رو در خبرگزاری ها خوندم و متاسر شدم
    اما دلم بیشتر برای اون خانمی سوخت که بی حرمتی کردند.
    از اینکه با این وضع و شکل درجامعه ظاهر شده و چی باعث میشه که این تفکرات ِ پوچ به ذهنشون هجوم بیاره.
    من معتقدم امثال این خانم افرادی ناآگاه هستن، مطمئنم خودِ این خانم به تنهایی مقصر نیست. جامعه،مسئولین،پدر،مادر و دوستان چقدر در شکل گیری نقش و شخصیت ایشون سهیم بوده!!
    انشالله خدا همه ما رو به راه راست هدایت کند.
    جوان انقلابی:
    چی بگم واقعا!!!

    انشاالله
    :(

    :)
    دعا کنید ما را.
  • کوثر ✜عاشق شهید همّت✜
  • سلام
    به روزم با:
    +منبر مجازی
    یازهرا(س)

    اللهم عجل لولیک الفرج
    اللهم احفظ قائدنا امام الخامنه ای
    اللهم ارزقنا شهادة فی سبیلک
  • رها پاک سرشت
  • منم ار احمدی مقدم شکایت دارم......

    میگن به رییس جمهور منتخب چیزی نگید ولی انصافا بعد از ایشون وضع خیلی بدتر شده به جون خودم.محله ما که همه به اسم  مذهبی ها میشناسنش انقدر افتضاح شده که دیگه.....

    خدایا خودت رحم کن!

    جوان انقلابی:
    تذکر لسانی وظیفه ی همگانی...
    به جوش اومدن خون توی رگها رو آخرین بار وقتی حس کردم که شنیدم تکفیری ها تهدید کردند حرم حضرت زینب (س) رو تخریب میکنند...
    بعد از اون با خوندن این خبر این حس به من هجوم آورد...
    مصمم شدم بیشتر به امر به معروف و نهی از منکر فکر کنم و عمل...
    و... چادرم رو بیشتر از گذشته دوست دارم....
    اللهم عجل لولیک الفرج...
    جوان انقلابی:
    دقیقا همینطوره

    الحمدالله که به فکر هستید.
  • هما یوسفی
  • شعر+پ ن ویژه خیلی قشنگگ بود!
    یا علی
    جوان انقلابی:
    قابلی نداشت.

    التماس دعا
  • ستار(خرابات)
  • در سایتهای خبری شرح ماجرا رو خونده بودم و بسی تاسف خوردم.همه ی ما در زمینه ی حجاب و مسائل مربوط به حجاب کم کاری های داشته و داریم خیلی از مشکلاتی که الان هست به خاطر همینه که سالها پیش آمرین به معروف و ناهیان از منکر در این ملک ریشه شان خشکید.

    یاعلی

    جوان انقلابی:
    وای بر ما اگه دوباره نتونیم این فریضه رو زنده کنیم!

    گرچه پیش از خواهش سائل عنایت می‌کند

    گوشه چشمی هم بیندازد کفایت می‌کند

    این گدا چیزی به غیر از اشک تقدیمش نکرد

    شاه اما باز بخشش، بی‌نهایت می‌کند

    این سیه روزی ما از غصه‌ی ایام نیست

    حال مجنون از غم لیلی حکایت می‌کند

    آبرویم رفت از بس در زدم، در وا نشد

    پس کی آقای من اعلام رضایت می‌کند

    هر چه می‌خواهی بیاری بر سرم آماده‌ام

    این دل از دوری تو تنها شکایت می‌کند

    گرچه تاریک است راه و ماه رفته پشت ابر

    پرتو تو همچنان ما را هدایت می‌کند

    تا شروع دولت عدل تو ما با آن کسیم

    کز دل و جان خودش، خرج ولایت می‌کند

    کوری نسخه نویسان دروغین شاهدیم

    درد عشقت بر جهان دارد سرایت می‌کند

    دشمنان شمشیر از رو بسته‌اند اما چه باک

    مهدی زهرا از این پرچم حمایت می‌کند

    آه ای آقای من، بنشین که دارد روضه‌خوان

    روضه‌ی جد غریبت را روایت می‌کند

    پیش چشمان بقیه ذبح کردن خوب نیست

    آه زینب، این لعین آیا رعایت می‌کند؟

    جوان انقلابی:
    بسیار زیبا...
  • ثاقب زهرا
  • واقعا تأسف خوردم
    آخرالزمان که میگن همینه
    نمیدونم چطور میخوایم جواب امام زمان رو بدیم
    واقعا نمیدونم چی بگم

    جوان انقلابی:
    تاسف بخوریم که کار درست نمیشه!!

    دیگه باید وارد عمل بشیم...
    سلام
    قبول باشه
    به روزم...
    یا زینب...
    به شعر بسنده کردید؟؟
    من با این خانومه که برگشت گفت:میشه حجابتو درست کنی مخالفم...این چه وضع امر به معروفه؟؟
    اینا بلد نیستن...
    آدم اینجوری امر به معروف نمیکنه...امام صادق هم میگن موثر ترین روش،روش عملیه...من خودم وقتی یه همچین خانومی رو ببینم،روسری مو جوری که ببینه میکشم جلو...و دیدم که این روش موثره ...راه های دیگه هم وجود داره...خودش مقصره...
    جوان انقلابی:
    شما به حدیث انتهای پست مراجعه کنید.
  • صبر ریحانه ها
  • دومین دوره موج صبر ریحانه‌هاست. و دعوت می‌کنیم از تمام کسانی که قلمی در دست دارند و می نویسند و طراحانی که طرح می زنند در زمینه کلی روزه+گرما+حجاب، و موضوعات پیشنهادی:

     

    دختران؛ راه‌کارها، تجربه‌ها و تاثیرگزاری حفظ حجاب

    مادران؛ راه‌کارهای تربیتی حجاب برای فرزندان و تجربه‌های این راه

    همسران؛ من برای حجاب همسر خود چه کرده‌ام؟ (ویژه آقایان)

     

    قالب آثار:

     ادبی؛ مینی‌مال، کوتاه‌ نوشته‌های ادبی، شعر و خاطره

     گرافیک؛ پوستر، اینفوگرافی، تصویرسازی

    منت می‌گذارید که می‌نویسید و وقت می گذارید، و درنهایت از طریق سایت موج به آدرس Reyhaaneha.ir  و یا ایمیل موج به آدرس Reyhaaneha@gmail.com  نهایتا تا عید سعید فطر در اختیار ما قرار دهید.

  • مـَـ ه جَـبـیـטּ
  • سلام . طاعات قبول ..

    واقعا" تهران _ کربلا ..
    درست وقتی که میگن : کل ارضٍ کربلا .. کربلا اینجاست ! همین تهران!

    + خواستم بگم ممنون بابت حضورتون . لینک شدید :)
    جوان انقلابی:
    سلام، همچنین از شما

    شما نیز...
    مگه من میگم نکنن؟؟میگم اول عملی...من خودم حدیث امام صادق براتون آوردم...اول عملی بعد زبانی...
    جوان انقلابی:
    فَلَمَّا نَسُوا ما ذُکِّرُوا بِهِ أَنْجَیْنَا الَّذینَ یَنْهَوْنَ عَنِ السُّوءِ وَ أَخَذْنَا الَّذینَ ظَلَمُوا بِعَذابٍ بَئیسٍ بِما کانُوا یَفْسُقُونَ "165"

    پس هنگامی که آنچه را بدان تذکّر داده شده بودند ، از یاد بردند ، کسانی را که از [ کار ] بد باز می داشتند نجات دادیم و کسانی را که ستم کردند ، به سزای آنکه نافرمانی می کردند ، به عذابی شدید گرفتار کردیم. "165"


    فَلَمَّا عَتَوْا عَنْ ما نُهُوا عَنْهُ قُلْنا لَهُمْ کُونُوا قِرَدَةً خاسِئینَ "166"

    و چون از آنچه از آن نهی شده بودند سرپیچی کردند ، به آنان گفتیم: «بوزینگانی رانده شده باشید.» "166"
    آقا شما با اصل کلام مشکلی دارید؟؟؟؟؟؟؟
    میگم اول عملی...ای بابا...
    اگر زبانی هم باشه این چه جمله ایه که میگه...درست حرف بزنه...والا منم باشم ناراحت میشم...

    جوان انقلابی:
    شاید عملی جواب نداده که به مرحله ی زبانی رسیده!
    =|
    خودش که میگه فقط با دیدن این خانوم همین یه جمله رو گفته...
    حتما عملی یه چیزی داره که زبانی نداره که امام صادق گفتن دیگه...
    جوان انقلابی:
    خودش میگه این یه جمله رو گفتم! {گفتم}

    شاید قبلش عمل کرده!

    راجع به {گفتن} مصاحبه کرده، نه عمل.
    وقتی عملی اش جواب نداده قطعا زبانیش نمیکنه...این ادم وقتی نمیفهمه چجوری میخواد امر به معروف کنه؟؟نمیگه نتیجه عکس داره و بدتر زده میشه؟؟از نظر من این ادم مقصره

    جوان انقلابی:
    نظر شما قابل احترامه.

    ولی باز بهتون توصیه میکنم به حدیث انتهای پست مراجعه کنید.

    دست، زبان، دل و...
    اول دست...خودتونم دارید میگید که...عملی میتونه...مطمئن باشید عملی نکرده...نکرده...
    جوان انقلابی:
    چون من با چشم ندیدم مطمئن نیستم!
    آفرین...حرف خوبی زدید...
    پس یه طرفه هم قضاوت نکنید...چرا به این بدبخت گفتید:عایشه های زمانه؟؟

    جوان انقلابی:
    من کسی رو مصداق حرفم قرار ندادم!!

    فقط ع ا ی ش ه های زمان رو لعن کردم! به نظر شما کار بدیه؟!
    اگر فقط عایشه های زمانه رو میگید نه...
    گفتم یه دفعه به کسی بهتان زده نشه...چون خیلی ها حجاب بهشون بد رسیده...و نمیدونن چیه...و مطمئن باشید اینا یه روز بر میگردن...
    جوان انقلابی:
    حرفتون صحیح.

    ما هم تلاش میکنیم تا اون روز رو بدست بیاریم.
    تلاش خوبی میکنید...فقط مواظب باشید حرف بی ربطی نزنید تا یه روز خودتون بهش دچار شید...
    هرکسی مومنی رو از کار گناهی نهی کنه نمیمیره تا خودش به اون گناه دچار بشه...
    فقط مواظب باشید...همین...ترجیحا عملی بریم تا نتیجه عکس نده...
    جوان انقلابی:
    با حرفتون موافق نیستم!!

    چه کسی گفته هرکسی که داره گناه میکنه اگه نهیش کنیم خودمون بهش گرفتار میشیم!!!!

    پس بگید اساسا نهی از منکر بی پایه و اساسه!!! استغفرالله!!!

    این همه حدیث و روایت داریم برای نهی ازمنکر!! این همه آیه ی قرآن داریم...

    این همه علما به ما درس دین میدن به ما میگن قلان کار رو نکن، آخرش خودشون به گناه می افتند!!!

    در نوشتن کامنت دقت کنید!
  • وبلاگ هما
  • بی نظیر بود  با افتخار لینک شدین
    جوان انقلابی:
    سلام، خواهش میکنم!

    فقط دوست عزیز شما اسمتون تو وبلاگتون بهنام بود و اسم وبلاگتونم همون بهنامه!

    ولی اسم نظر دهندتون کمی جای تعجب داره!

    یاریحان
  • فرزند آدم
  • عجب...
    مشکل روانی داشته اون خانوم بی حجاب...
    خدا خودش میدونه چه کنه...واقعا افتضاح شده وضع..مخصوصا طرفای پونک..فک کنم تیراژه بوده !
    متاسفم واسه اینایی که میگن هرکی تو گور خودش میذارن..اینا یادشون رفته یکی از مهمترین اعمالی که باید انجام بدیم امر به معروفه
    جوان انقلابی:
    مشکل چه عرض کنم!!

    خدا آخر و عاقبت هممون رو ختم به شهادت کنه.
  • سـیـد مـحـمــد
  • سلام


    اینو خونده بودم

    اون لحظه داشتم منفجر میشدم... گریم گرفت


    جوان انقلابی:
    مرد و گریه!!!

    آره حق باتوئه :(
  • کوثر ✜عاشق شهید همّت✜
  • سلام بزرگوار
    به روزم با:
    +منبرمجازی باحضور استاد فاطمی نیا
    التماس دعا..

    اللهم عجل لولیک الفرج
    اللهم احفظ قائدنا امام الخامنه ای
    اللهم ارزقنا شهادة فی سبیلک
    انشا الله
    حواستان به توهین به مذاهب اسلامی هست...
    جوان انقلابی:
    توهین!!!
  • عاشق شهادت
  • حجاب!
    فرقی برایش ندارد
    چه  یعنی اصولگراها سر کار بمانند
    چه اصلاح طلبان
    چرا که هردو کاری برای او نمی کنند!
    حجاب
    همیشۀ تاریخِ انقلاب
    در دولت ها
    مظلوم بوده است

    همان چند تاری که مشکل آقایان نبود را
     عامل زمین خوردنشان می دانم!
    پا گذاشتن روی حکم خدا
    یک تار و سه تار نمی شناسد!
  • عاشق شهادت
  • زن یعنی حیا و

    مرد یعنی غیرت...

    اینها نبود!

    بگو باغ وحش...!

  • عاشق شهادت
  • چادر نگهبان "حیا" است
    برای همین آن دخترک
    چادر به سر ندارد
  • عاشق شهادت
  • پنجه کشیدی...

    رنگ ناخنت

    برای همین

    قرمز است...

  • عاشق شهادت
  • وای داداش عقید از وقتی این پستتونو خوندم انگار در همم

    اصلن حالم خوب نیس

    اولین نظری که دادم شاید بیشتر واسه دل گرمی خودم بود...

    اما بقییش رو با اعصاب در به داغون فرستادم

    انگاری که تن من جای خانوم شمس کبود شده

    در این ماه عزیز التماس نور

    به قول خودتون یا ریحان

    جوان انقلابی:
    حال ما هم کمتر از حال شما نبود!

    سلام...

    دل ما هم خونه از این همه....

    ولی برادر محترم اون عایشه ای که شما نوشتید خلاف نظر حضرت آقاست..

    اگه ممکنه یه چیز دیگه بنویسید یادتون نره الان مهمترین چیز وحدته بین مسلمینه پس ازتون خواهش می کنم یه چیز دیگه بنویسید.

    جوان انقلابی:
    سلام

    تشکر از نظر شما، اصلاح شد.
    سلام...
    واقعا تاسف باره...
    البته باید قبول کنیم که این  شیوه نهى از منکر هم درست نیست...
    جوان انقلابی:
    سلام

    باید در موقعیتش بود تا تصمیم گیری کرد.

    بسیار زیاد متشکرم از تغییراتی که دادید

    حضرت حجت به شما اجر بدن...

    ان شاالله  توفیق شهادت در رکابشون رو به شما بدن..

    یاعلی

  • سـیـد مـحـمــد
  • رویم نمیشود که بگویم مرا ببخش
    با این همه گناه ولیکن خدا ببخش

    شاید دلت گرفته ازاین توبه های سست
    اینبار چندمین ولی آخر بیا ببخش

    ای مهربان عرش نشین ای همیشه خوب
    این بنده ی به خاکِ غم افتاده را ببخش

    شاید چنان بدم که نمیخواهی ای عزیز!
    از جرمهام بگذری ، اما چرا؟ببخش

    حالا تو هستی و من و تصمیم آخرت
    یا غرق کن درون عذابم...ویا ببخش

    کوه گناه خالص و خوبی همه ریا
    رویم نمیشود که بگویم مرا ببخش


    التماس دعای فرج
    هرگز نمیرد آنکس که دلش زنده شد به نام عشق
    ثبت است در جریقیه عالم دوام ما....

    ارسال دیدگاه

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">