تهران - کربلا

.
تهران - کربلا

بده در راه خدا من به خدا محتاجم
من به بخشندگی آلِ عبا محتاجم

از قنوتِ سحرِ مادرتان جاماندم
پسرِ حضرت زهرا به دعا محتاجم

مهربان ، کاش زُهیری بَغلم می کردی
من به آغوشِ پُر از مهرِ شما محتاجم

شوقِ پرواز بده روحِ زمین گیرِ مرا
به جنونِ سرِ اِیوان طلا محتاجم

دودِ این شهر مرا از نفس انداخته است
به هوای حرم کربُبلا محتاجم

چقدَر گریه کنم تا نبری از یادم
در سراشیبیِ قبرم به شما محتاجم...

وای مادرم...

چهارشنبه, ۲۱ فروردين ۱۳۹۲، ۱۰:۴۷ ب.ظ

عقید مینویسد:

 

اَلسَلامُ عَلَیکِ یا اَیَتُها الصِدیقهُ الشَهیده

 

تبت یدا ابی لهب ای بی حیا نزن

دست جنون به غیرت آل عبا نزن

قد مرا به قامت سروش عصا نکن

اینگونه زخم بر جگر مجتبی نزن

فدک را بهانه نکن راه را نبند

زورت نمیرسد به علی دست و پا نزن

چشم عموی فاطمه را دور دیده ای

بانوی عصمت است حیا کن بی حیا نزن

سیلی نزن به روی دو پهلوی مصطفی

ضربه به جسم و جان مصطفی نزن

دیوار از خجالت او سر شکسته شد

با هر دو دست مادر مظلومه را نزن

اینگونه نقد مزد رسالت را که میدهد؟

ممتد نزن به فحش نزن بی هوا نزن...

 

 

*بدرقه فاطمه(سلام الله علیها)،اجتماع بزرگ عزاداران بانوی بی نشان

سخنران: حجت الاسلام و المسلمین سیدرضا تقوی

ذکر مصیبت و عزاداری: حاج حسین سیب سرخی،حاج عبدالرضا هلالی

سید مجید بنی فاطمه،روح الله بهمنی،ابراهیم رحیمی

زمان: یکشنبه 25 فروردین ساعت 17:30،حرکت دسته ی عزاداری ساعت 16 از میدان فردوسی

مکان: تهران،میدان امام خمینی(ره)،اجتماع بزرگ عزاداران بانوی بی نشان

 

 

"نماهنگ زیر به مناسبت شهادت حضرت مادر(سلام الله علیها) قرار داده شده است "

 

وای مادرم

 

باقی بقایتان...

 

______________________________________________________

پ.ن1: نماهنگ بالا کاری از هیئت الرضا با صدای عبدالرضا هلالی میباشد.

پ.ن2: این شب ها رو از دست ندهید و منم در ذکر لب هایتان جا بدهید.

دلنوشت: شهادت مادر ما افسانه نیست...

 

 

 

کاملا بی ربط: ترس از کارهای زشت ترس نیست! بلکه شجاعت است.

 

  • جوان انقلابی

حضرت مادر

فاطمیه

فرهنگی

اجتماعی

نظرات  (۲۰)

سلام برادر
تخلص خوبی انتخاب کردید. نماهنگ هم دارم دانلود میکنم.
موفق باشید و التماس دعا

گفتم کمی بخوابم و آرام تر شوم

اما دوباره درد سراغ مرا گرفت

می خواستم بچرخم و پهلو عوض کنم

ناگه رگی ز پهلوی من بی هوا گرفت...

یازهرا سادات(سلام الله علیه)

فایل عکس رو نمیتونه پیدا کنه...شکراً جزیلا....

بانو سه ماه منتظر این دقیقه ام

مشغول کار خانه شدی! خوش سلیقه ام

زهرا مرا چه قدر بدهکار می کنی

داری برای دل خوشی ام کار می کنی؟

دراین سه ماه، آب شدم ، امتحان شدم

با هر صدای سرفه ی تو نصفه جان شدم

با دیدنت، نگاه مرا سیل غم گرفت

با اولین تبسم تو، گریه ام گرفت

این بوی نان داغ به من جان ِ تازه داد

حتی به پلکهای حسن، جان تازه داد

زحمت نکش! هنوز سرت درد می کند

باید کمک کنم، کمرت درد می کند

آیینه ی پراز ترکم ، احتیاط کن

فکری به حال و روز بد ِ کائنات کن

تا کهنه زخم بازوی تان تیر می کشد

دستاس خانه، آه نفس گیر می کشد

ازدست تو، به آه شکایت بیاورم

نگذاشتی طبیب برایت بیاورم

با اینکه اهل ِ صحبت بی پرده نیستم

راضی به رنج دست ِ ورم کرده نیستم

جارونکش! که فاطمه جان درد می کشم

دارم شبیه پهلوی تان درد می کشم

جارو نکش! که عطربهشت ست می بری

روی ِ مرا زمین نزن این روز آخری

باغ بدون غنچه و گل دلنواز نیست

ویرانه را به خانه تکانی نیاز نیست

گیرم که گردگیری امروز هم گذشت...

فصل بهارآمد و این سوز هم گذشت....

آشفته خانه ی جگرم را چه می کنی

خاکی که ریخته به سرم را چه می کنی

زهرا به جای نان، غم ما را درست کن

حلوای ختم شیرخدا را درست کن

مبهوت و مات ماندم از این مِهر مادری

دست شکسته جانب دستاس می بری

جان ِعلی بگو که تو با این همه تبت

شانه زدی چگونه به گیسوی زینبت

شُستی تن حسین وحسن با کدام دست؟

آماده کرده ای تو کفن با کدام دست

حرف از کفن شد و جگرت سوخت فاطمه

ازتشنگی لب ِ پسرت سوخت فاطمه

حرف ازکفن شد و کفنت ناله زد حسین

خونابه های پیرهنت ناله زد حسین


دعامون کنید...
جوان انقلابی:
جانم به این شعر،جانم...
شما رو به مطالعه پست جدید دعوت می کنم...

عکس پست قبلی خیلی جالب بود!

 

باغبان رفت و گل نیلوفرش را میزدند 

   دست ساقی بسته بود و کوثرش را میزدند

جوان انقلابی:
جانم...
  • علی محمدنژاد
  • غم هجرانت آنقدر سنگین است که

    یک روز نه بلکه یک دهه

    یکسال نه که هر سال

    و هرسال دوبار سوگواری نیز

    تسلی مان نمی دهد.

  • گرافیست کوچولو

  • با هر نمازِ تو، تن من لرز میکند

    تنها نه من! که پیکر بیت الحرام هم ..

    دارم به درد بازوی تو فکر میکنم

    با درد، میکنی به قنوت اهتمام هم

    واجب که نیست! صرف نظر کن تو از قنوت

    بر کعبه میشود ننمود استلام هم

    تنها نِیام، دست ترا اینچنین نکرد!!

    شمشیر بوده است درون نیام هم

    اول، فقط قنوت برای تو سخت بود

    حالا ولی سجود و رکوع و قیام هم!!

    یک گوشه ای نشستی و هی گریه میکنی

    گیرم غریبه اند خلائق، امام هم؟

    بر میخورَد به من! چقدَر گریه و سکوت؟

    با من بگو ز درد خودت یک کلام هم

    لبخند میزنی که مرا دلخوشم کنی ..

    درد است خنده ات به من و ... ، التیام هم

    اهل مدینه از پی تحقیر شوهرت

    کردند اعتصام به این یک حرام هم ...

    ... زهرا! شنیده ای که سلامم نمیدهند؟

    یا نه! درست تر ... که جواب سلام هم ..

    قبلا فقط زبان بزرگان به طعنه باز

    حالا ولی زبان کنیز و غلام هم ..

    سجاد شاکری

    جوان انقلابی:
    اول فقط قنوت برای تو سخت بود/حالا ولی سجود و رکوع و قیام هم...

    یازهرا...
    شعر بی پلاک هم خیلی قشنگ بود

    ازهمینجا هزارتا لایک بش میدم...
    جوان انقلابی:
    نویسنده ی شعر توی قسمت پیوندها به نام "عشق (علیه السلام)" میباشد.
    کلیپ ای کاش فوق العاده بود....فوق العاده....
    اما کلیپ وای مادرم تصاویرش جالب نبود...من اصلا نتونستم نگاه کنم....همه اش خود زنی بود....ولی نواش عـــــــــــــــــــــــــــــالی بود...دستتون مرسی بابت این کلیپ ها....
    جوان انقلابی:
    دست صاحب و سازندش دردنکنه
    سلام
    خدا قوت ...
    دل خورشید محک داشت؟ نداشت! یا به او آینه شک داشت؟ نداشت! آسمانی که فلک می بخشید احتیاجی به فدک داشت؟ نداشت! غیر دیوار و در و آوارش ، شانه ی وحی کمک داشت؟ نداشت! مردم شهر به هم می گفتند در این خانه ترک داشت؟ نداشت! شب شد و آینه ی ماه شکست! دست این مرد نمک داشت؟ نداشت! تو بپرس از دل پرخون غمت! چهره ی یاس کتک داشت؟ نداشت! نداشت! نداشت...!
    جوان انقلابی:
    یا زهرا...
    آپم...
    دعا یادتون نره واسه ما امشب و فردا...
  • کربلایی میثم اسلامی
  • دل مولا را پر خون نمی خواهم

    جان مولارا سالم می خواهم

    از دیار باکریها میگویم

    علمدار ولایت رزمندگان فدایت

    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    سید علی فرمان دهد سر مینهیم
    سید علی هایی کند هو میکنیم
    ....................................................
    آپم
    بیا ببین چه زیباست.
    منتظرتم
    تسلیت عرض می کنم...واقعا روز سختیه...دیشب سخت تر بود...
    سلام
    اگر در خاطرتان بودیم.در این ایام ما را از دعای خیرتان محروم نفرمایی.
    یا علی...
    مادر جان

    برخیز و باز مادریت را شروع کن

    فضه حریف گریه طفلان نمی شود...

    وقتی گدای فاطمه بودن برای ماست

    احساس می کنیم که دو عالم گدای ماست

    با گریه بهر فاطمه آدم عزیز شد

    این گریه خانه نیست که دولت سرای ماست

    این جا به ما حسین حسین وحی می شود

    پیغمبریم و مجلس زهرا حرای ماست

    سلمان شدن نتیجه همسایگی اوست

    زهرا برای سیر کمال ولای ماست

    تنها وسیله ای که نخش هم شفاعت است

    چادر نماز مادر ارباب های ماست

    باران به خاطر نوۀ فضه می رسد

    ما خادمیم و ابر کرم در دعای ماست

    فرموده اند داخل آتش نمی شویم

    فردا اگر شفاعت زهرا برای ماست

    ***

    ارسال دیدگاه

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">