تهران - کربلا

.
تهران - کربلا

بده در راه خدا من به خدا محتاجم
من به بخشندگی آلِ عبا محتاجم

از قنوتِ سحرِ مادرتان جاماندم
پسرِ حضرت زهرا به دعا محتاجم

مهربان ، کاش زُهیری بَغلم می کردی
من به آغوشِ پُر از مهرِ شما محتاجم

شوقِ پرواز بده روحِ زمین گیرِ مرا
به جنونِ سرِ اِیوان طلا محتاجم

دودِ این شهر مرا از نفس انداخته است
به هوای حرم کربُبلا محتاجم

چقدَر گریه کنم تا نبری از یادم
در سراشیبیِ قبرم به شما محتاجم...

آنچه گذشت...

چهارشنبه, ۱۴ فروردين ۱۳۹۲، ۰۲:۵۴ ب.ظ

عقید مینویسد:

 

از آنجایی که نوشتن یک پست کلی درد سر میخواهد و فکر و تفکر و از این چیزها که مبادا پستی که میگذاری گوشه ایش به کسی بر بخورد و یا نخورد نتوانستم توی ایام عید مشغول بشم...

گفتم ماجرای سیزده روزی را که گذشت را بگذارم!

 

1.روز اول عید که همه پای سفره ی هفت سین بودیم و در حال دعا،توی این روز اکثر پیام ها تبریک عید بود که مضمون کلی آنها اشاره داشت به اینکه ما عید بدون حضرت موعود(عجل الله فرجه الشریف) را نمیخواهیم؛این جنبه ی مثبتی داشت...

در ادامه بعد از تحویل سال سخنان گوهر بار حضرت ماه(مدظله العالی) بود که سال92 را سال حماسه نامیدند،که بسیار حکیمانه بود چون در آینده ما انتخابات رو درپیش داریم و همچنین درست کردن وضع اقتصاد کشور.

قشنگ از شب دید و بازدید استارت خورد...(اینجا فامیل دور در ذهنم تداعی کرد) وبلاگ لِندیطارا هم در جریانه!

2.روز دوم عید که خبری نبود! البته میخواستیم بریم جایی ولی بدلیل بهونه کردن کنکور از طرف یکی از اعضای خانواده،این قضیه کنسل شد!

3.روز سوم عید،با صحبت های مکرر من و بهونه گیری های خانم کنکور به این نتیجه رسیدیم که بریم ومن تونستم نظرم رو به کرسی بشونم! مقصد برای آشنایان مشخص بود(ماهی دوست نداری؟!)

شب همین روز بازی فیفا از نوع کامپیوتریش بود! نتیجه بازی 5 - 0 به نفع بنده!

4.روز چهارم عید حجم اکثر پیام ها تسلیت حضرت زهرا(سلام الله علیه) بود،همچنین حذف تخمه از آجیل عید به خاطر احترام به حضرت مادر

5 و 6.دید و بازدیدها به اوج خودش رسیده بود...

ششم عید شبش رفتم هیئت خودمون،و شروع داستان های من با مسئول فرهنگیمون که چرا کم کاری کردم تو عید!

7.روز هفتم عید صبح با دوتا از پسرخاله ها قرار گذاشتیم بریم زیارت حضرت سیدالکریم(علیه السلام).تا شب شد همه قرار گذاشتن برن دیدن زائر که از کربلا اومده بود.با اینکه شام فراوون زده بودیم ما سه تا پسرخاله،ولی بازهم اونجا مجبور که چه عرض کنم حتما باید میخوردیم چون از غذاش نمیشد گذشت!مخصوصا سالاد!!

8.سفر به قم و زیارت اهل قبور و زیارت حضرت معصومه(سلام الله علیه).از ناهار دیگه چیزی نگم که همه در جریانند!(محمد آقا برنج بکش!)

9.شب همین روز سفر شمال شروع شد و تقریبا ظهر رسیدیم ویلا...

برای فرار از تخلیه ی بارها و جادادن تو ویلا با یکی از پسرخاله ها پیچیدیم سریع لب آب و قدم زدن تو شن ها،اینقدر راه رفتیم که باورتون نمیشه انگار رسیده بودیم ته دریا! حدود یک ساعت و نیم راه رفتیم که جمعا با رفت و برگشت میشد سه ساعت!

دیگه بهمون زنگ زدن و گفتند کجا رفتین شما دوتا برگردین ناهاره و با پاسخ مثبت من گوشی قطع شد.

دقیقا تا سیزدهم شمال بودیم که یه دل سیر از عزا درآوردیم...

شب ها از آتیش درست کردن ها و سیب زمینی ذغالی ها و ذغال درست کردن برای جوجه و اینا که بگذریم میرسیم به تیکه انداختن بچه ها سر سفره به هم دیگه و سوتی گرفتن از هم دیگه! (قضیه ی osbol هم که کاملا در این سفر تداعی میکرد!)

ماجرای چشمک و بازی مافیا هم که شبا جای خودش رو داره!!

از دنبال خرگوش رفتن هم که نمیشه گذشت...؛ بستنی هم که موجود بود از همه طعم.

از خصوصی شدن ساحل هم در بعضی ساعات مخصوصا موقع نماز هم نمیشد نگفت!! آخه لامصب اینجا ایرانه! اروپا لب ساحل که نیومدی!!!!!!

از همین تریبون به پسر خالم بگم توکه از سگ میترسی چرا آخه براش سوت میزنی بیاد دنبالت بعد میری پشت من قایم میشی!!

روز سیزدهم هم که با آلبوم من خود آن سیزدهم گذشت...

________________________________________________________

پ.ن1: مشکی و صورتی؛مبادله ی کالا به کالای گوشی و جریانات بعدیش با دوربین و تیکه ی لِندیطارا بهش که گفت اون کیسه ی نمک رو هم بده... جالب بود...{مخاطب خاص}

پ.ن2:نوشته ی بالا خاطره ی خودم هستش ولی همش نیست!{بدلیل مسائل امنیتی و حفاظتی از گفتن بعضی موارد معذوریم}

پ.ن3: از دیر گذاشتن پست عذر خواهی میکنم{مخاطب خاص}

پ.ن4:توی این سفر فهمیدم که باید پشت در دستشویی های توی راه هم یه دکمه بذارند تا ما این کامنت هایی که ملت پشت در دستشویی ها مینویسند رو لااقل بعضی هاش رو لایک کنیم{والا}

پ.ن5:دعا فراموش نشه...

 

 

 

کاملا بی ربط: از مرگ نمیترسم،میترسم در شلوغی آن دنیا مادرم را پیدا نکنم...!

 

  • جوان انقلابی

خاطرات

نظرات  (۴۶)

وااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای عالیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی بود......
من عاشق این پستتون شدم.....ایول....منم عاشق بازی مافیا هستم....
خوب شد حقایق رو رو کردید....لازمشون داشتم:)))
جوان انقلابی:
جدا عالی بود؟!!!

حالا حقایق به چه کار شما میاد؟
به درد ذهنم می خوره....بله واقعا پست محشری بود...کلی خندیدم....دلت شاد جوونمرد:|
جوان انقلابی:
:)
1000لایک به این خاطرات
جوان انقلابی:
تو خودت یه سر این خاطرات بودی! :)
0-5?????

ایوووووول
فیفا 2013؟؟؟

شما چ تیمی بودین؟؟
جوان انقلابی:
بح! سلام!

من تیم آث میلان...
ای وای ببخشید سلام خوبین؟؟

آث میلان؟؟؟ رئال مادرید بهتره هااااااا.......
جوان انقلابی:
سلام،الحمدالله.

میدونم رئال بهتره ولی من کلا با آث میلان حال میکنم! حریف میطلبم برای بازیم...

شما مگه فوتبال بازی میکنید؟!!
لباس آث میلانو دوس دارم.....
حالا چرا تعجب میکنین؟ مگه ما دخترا دل نداریم؟؟؟......آره با داداشم هم فیفا هم پس!!!!

تبریک میگم بردتونو منم امشب مسابقه دارم!!!!!
جوان انقلابی:
!!!!!!!!تعجب رو گذروندم دیگه!!!!!!!!

تازه امشب مسابقه هم دارین!!!!!!!!!!!!
آره مسابقه داریم!!!!!!!!!!!!!!!!!
یاعلی(ع)
جوان انقلابی:
موفق باشید...
  • کربلایی میثم اسلامی
  • سلام
    آپم
    بیا سربزن  نظر بده
    منتظرتما.
    یاعلی
    سلام
    حال کردم با پست تون
    جوان انقلابی:
    سلام،این رابطه ی حال دو طرفه بوده بین شما و پست :)
    ببخشید این رو می گم شما ها سه نفر هستین 2نفر اسم داشتن ولی به جز یکی ، این یه نفر اسم نداره؟
    جوان انقلابی:
    نفر دوم داستان شما بودی پسرخاله! بیشتر به پست دقت کن! نصف جریان این خاطره تو بودی،مخصوصا قضیه ی سه ساعت راه!
    سلام

    یکم مبهم بود و خسته کننده !

    ولی تا تهش خوندم...

    حسودیم شد! من عیدامسالو دوست نداشتم :(

    سفر بخیر

    خسته نباشین همساده
    جوان انقلابی:
    سلام!

    چه عجب شما یه سری به فقیر فقرا زدید!

    ناسلامتی ما همسایه هستیما،یه خبری چیزی... گفتم با فضای مجازی قهر کردین.

    خوشحال شدیم سر زدید.
  • گرافیست کوچولو
  • سلام!
    روز اول عید ک ی جورایی فقط شعاره..
    روز چهارمتون چ جالب بود...کمن کسایی ک ازین کارا بکنن..!
    شبتون خوش..
    جوان انقلابی:
    سلام.

    از منظر شما شعار به نظر رسیده! ولی از نظر ما شعار رو رد کرده و به عمل رسیده بود.

    روز چهارمم از این آدم ها زیاد هستند ولی به چشم نمیاند چون ما توجه بهشون نداریم!!

    --------------------------
    شما گرافیست هستید کارتون دقیقا چیه؟ میشه برام توضیح بدید...

    سلام علیکم

    ان شاالله سفر بعدی بری کربلا، جوان سیاسی انقلابی.

    جوان انقلابی:
    سلام. انشاالله باهم...

    خیلی با حس و حال نوشته بودین واقعا خوش به حالتوووووون

    زیارتتونم قبول ؛ وبتونم خیلی جدیدتر و بهتر شده ها مباااااااااااااااارک

    فقط اینکه...

    یه سوال داشتم خدمتتون:چطوری آدرس وبتونو تغییر دادین؟

    همینجا جوابمو بدین بعدا میام میخونمش؛خیلیی ممنون

    یاحق

    جوان انقلابی:
    سلام.ممنون که سر زدید،منتظر نظرتون بودم.

    جواب سوالتون اینه که باید کسی که توی این سایت بلاگ عضو هست براتون دعوتنامه بفرسته و با اون دعوتنامه بتونید توی این سایت ثبت نام کنید و فعالیت داشته باشید.

    یازهرا...
  • گرافیست کوچولو
  • سلام!
    چ خوب...خوشا ب حالتان!
    فعلا هنرجوی دوم گرافیکم! کارمونم مشخصه!
    جوان انقلابی:
    سلام. این رو که خودمم میدونستم!! میخوام بدونم دقیقا چه چیزی دقیقا درست میکنید؟

    مثلا طرحی میکشید... ای بابا توضیح بیشتر بدید خب!

    سلام

    تشکر از حضورتون

    قشنگ می نویسید

    التماس دعا

  • گرافیست کوچولو
  • اووووم خب درسای اختصاصیمون عکاسی..طراحی..خوشنویسی..چاپ دستی..مبانی هنر های تجسمی..همینا!!!
    حالا اگ سوالی دارید سعی میکنم بجوابم!
    یحتمل قصد تغییر رشته رو ندارید ک؟؟
    جوان انقلابی:
    نه قصد تغییر رشته ندارم،ولی شما میتونید با من همکاری داشته باشید تو بعضی از زمینه ها؟!

    یه سوال دیگه هم هست! اینکه چرا هربار با یه ایمیل وارد میشید؟!!
    سلام
    چرا الکی میای اینجا غیبت منو میکنی؟؟؟؟من کی روزه اول و دوم و سوم میگفتم نمیام عید دیدنی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟من که این 3 روز روزه تعطیلم بود.من شمال رو گفتم نمیام که اونم به خاطر شما کوتاه اومدم .الان هم مثل چی موندم تو گل که درسای عقب مونده رو چیکار کنم....
    شما یه راه حلی بدید...
    جوان انقلابی:

    سلام.

    اولا مگه من فیبت شما رو کردم؟!!

    دوما اگه یه فلش بک به گذشته بزنید همه چی روشن میشه!

    سوما شمال رو به خاطر من نیومدی که باز این هم برای همه مشخصه :d

    اگه از اول سال قشنگ برای کنکور میخوندی مثل چی تو گل نبودی...

  • گرافیست کوچولو
  • اونوخ مثلا چ زمینه ای؟؟؟
    اوووم این میل خودمه !!!!اشتب شده بود!!!:))
    جوان انقلابی:

    اینطوری که شما گفتید اونوخ مثلا چ زمینه ای با سه تا علامت سوال مشخص میشه که همکاری نمیکنید!!!

     

    فقط میخواستم یه طراحی برام انجام بدید،همین...

    من نفهمیدم کی راست میگه کی دروغ؟؟؟کی راست میگه؟؟
    1)عاشق شهادت
    2)عقید
    3)هر دو
    4)هیچکدام

    جوان انقلابی:
    تست آسونیه ولی فقط کمی دقت میخواد!
    تازه می خواستم تو گزینه هاش شلغم هویج کاهو عقید بذارم تا آسون تر شه و دقت کمتری بخواد:)))))))))))))))))))
    جوان انقلابی:
    اگه تو گزینه ها سیده بانو هم اضافه می کردید،کلا به جواب میرسیدید... :)
    گرافیست کوچولو؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    جوان انقلابی:

    نه،گرافیست بزرگ!!!!

  • گرافیست کوچولو
  • خیر جناب منظور من این نبود!!
    اگ از طرح منظورتون پوستر ارم صفهه ارایی تایپوگرافی یا ی چیز توهمین مایه هاس نمیتونم کمکی بهتون بکنم..چون اینا ک گفتم مربوط ب سال بعدمونه..
    ما امسال فقط کارای دستی انجام میدیم!!! ک فک نمیکنم ب دردتون بخوره..
    در ضمن لطفا از روی چارتا کلمه برداشت اشتباه نکنید!!
    جوان انقلابی:

    متشکرم فراوان.

     

    در ضمن نظر بنده از روی برداشت بد نبود،بلکه جنبه ی طنز گونه داشت...!

     

    طنز همین است دیگه لبخندی از روی تلخی...

    :))
    جوان انقلابی:
    ؟!

    (:) + ):( = :d

     

    آقاسلام علیکم مثل اینکه امام رضا(ع)طلبید یه سفر شمال رفتید (محمد عجب چتربازی بودی خبر نداشتیم)

    جوان انقلابی:
    بح! رفیق با مرام... یادی از ما کردی؟

    آره والا...!!

    چطور میگی من چتربازم؟!!  تیکه انداختی؟!
    چشم...
    به گزینه ها سیده بانو اضافه شد...
    فقط من نفهمیدم کجای ماجرام؟؟؟؟
    یه پست دیگه بذارید دیگه....انقدر پست نذاشتید یا دیر گذاشتید به منم سرایت کرد دیگه زود به زود اپ نمیشم!!!
    جوان انقلابی:
    چشمتون بی بلا،شما دقیقا همه جای ماجرا حضور دارید :)

    پست گذشتن که الکی نیس! کلی فکر و تفکر میخواد،کلی برنامه ریزی میخواد و... که من هیچکدوم از اینارو ندارم! :)

    انشاالله روحتون آپ بشه...
    من اگه چیزی می گم محض انبساط خاطر میگم...به دل نگیریدا...از اون مریضیتون بگیرید تا همین مسافرت و این ماجرا دروغ گویی و..........
    شما که به دل نمی گیرید کلا گفتم که جای دلگرفتگی نمونه یه وقت....
    ایام فاطمیه تون امام زمانی...
    ما رو هم دعا کنید این شبا....

    جوان انقلابی:
    دلگیری ای پیش نیومده بود...

    *حضرت مادر محافظ اعمالتان...*


    ماشاالله به شما ما رو پستامون زیاد فکر نمیکنیم...لحظه ای تصمیم گرفته میشه برای آپ کردن وبلاگ....شما  واقعا خیلی مخاطب تون واستون مهمه...جالبه...
    جوان انقلابی:
    متشکرم.نظر جالبی بود این برام.
    ولی من خیلی از پست هاتونو دوست دارم....
    جوان انقلابی:
    نظر لطف شماست...
    شما اینهمه شعر رو از کجا میارید؟؟خیلی برام مهمه که بدونم....
    جوان انقلابی:
    :)

    بعدا عرض میکنم.
    یه سوال:اسم وبلاگ شما تهران کربلاست...پس چرا راجع به کربلا چیزی نمی نویسید؟؟
    جوان انقلابی:
    با کمی دقت در میابیم که تمام بحث های شده شده،تمام هم نگیم ولی بیشتر راجع به اتفاقات بین تهران - کربلا میباشد!

    میدونم متوجه نشید! چون خودم سر در میارم!

    توصیه: به شعر زیر تهران - کربلا بیشتر دقت کنید! بیشتر جوابتون در اون شعر نهفته شده...
    نگین حرفارو توروخدا!!! یکم وقت ندارم و کم سعادتم کمتر میتونم بیام نت...
    جوان انقلابی:
    گفتیم این حرفارو!!!

    گفتیم که همت و سعادتتون برای فضای سایبری بیشتر شه...

    درک اذان صبح حرم ارباب نصیبتون...
  • گرافیست کوچولو
  • اوهوم! قابلی نداش...
    منم نگفتم بد!!لزوما هر برداشت اشتباهی بد نیس!!
    بلی...
    شبتون ی جورایی قشنگ..:))
    جوان انقلابی:
    مثل اینکه شما علاقه ی وافری به جمله ی اووووم و یا اوهوم و از این قبیل دارید!!! اینطور نیست؟

    لزوما گاهی هر برداشت اشتباهی شاید برای آدم مشکل ساز شود!!

    بله...


  • گرافیست کوچولو
  • هوووم؟؟
    اصولا این تیپی میحرفم!البت ک خودمم میدونم کمی دور از ادبه!!!مخصوصا اگه مخاطبت ی دبیر باشه!!
    شاید...
    جوان انقلابی:
    نه! اتفاقا نزدیک به جریانات طنزه!

    شاید باشه شاید هم نباشه!
    چشم پس من اگه یادم رفت به شما یادآوری کنم که بگید راجع به شعر ها،شما یادتون نره...آخه واقعا شعر های بی نظیریه...یه لحظه با خودم فکر کردم نکنه شما شاعر هستید ....شایدم هستید...
    جوان انقلابی:
    شاید باشیم...شاید نباشیم...شاید هم باشند...!

    اکثر شعرا از شعرایی هست که دوستان خارج از فضای مجازی(فضاای حقیقی) برای من میفرستند...

    سلام

    چه عید شلوغی داشتین. خدا تعطیلاتتون رو بیشتر کنه!

     سال خوبی در پیش رو داشته باشید.. انشاالله پربرکت، همراه با سلامتی روح و جسم

     

    جوان انقلابی:
    سلام،بله همینطوره!!!

    انشاالله،ما هم همین هارو برای شما آرزو مندیم...
    شاید.....الله اعلم...
    موفق باشید....
    عالیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه....عکس پروفایل یکه....حرف نداره...
    سلام...
    سالتان فاطمی
    با نظر سیده بانو موافقم......عالـــــــــــــــیه
    /میشه این عکس پروفایل رو برام بفرستید؟
    جوان انقلابی:
    http://up.download.ir/di-LR6T.jpg

    با ذکر صلوات استفاده شود
    با دود این شهر،یاد دیالوگ طهران تهران افتادم اپیزود دوم.دختر شمس می گفت:هوای این شهر داره خفه ام میکنه...
    و یاد دیالوگ مختار که میگفت:هوای کوفه مسموم است...

    به: همه

    از: ...

    مولف این کامنت از عمق وجود نویسنده ی این وب سایت رو دوست داره و یک تار موش رو با دنیا عوض نمی کنه@

    جوان انقلابی:
    سلامت باشید.
  • منتظرالمهدی(عج)
  • سلام تبریک میگم وبلاگ ارزشمندی داردی با تبادل لینک موافقید؟
    جوان انقلابی:
    سلام،هر طور مایلید...
    چناب عقید،می بینم که خاطر خواه پیدا کردید:))))دوره آخرالزمانه به غرعان:|


    جوان انقلابی:
    دوستان محبت دارند نسبت به بنده.
  • کربلایی میثم اسلامی
  • سلام

     دوستان این پست برای حاجت دارهاست.

    بیا تا بیستم وقت داری پیغام بزاری
    منتظرم

    ارسال دیدگاه

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">