تهران - کربلا

.
تهران - کربلا

بده در راه خدا من به خدا محتاجم
من به بخشندگی آلِ عبا محتاجم

از قنوتِ سحرِ مادرتان جاماندم
پسرِ حضرت زهرا به دعا محتاجم

مهربان ، کاش زُهیری بَغلم می کردی
من به آغوشِ پُر از مهرِ شما محتاجم

شوقِ پرواز بده روحِ زمین گیرِ مرا
به جنونِ سرِ اِیوان طلا محتاجم

دودِ این شهر مرا از نفس انداخته است
به هوای حرم کربُبلا محتاجم

چقدَر گریه کنم تا نبری از یادم
در سراشیبیِ قبرم به شما محتاجم...

تـــهران - کـــربلا

چهارشنبه, ۶ آذر ۱۳۹۲، ۰۶:۲۵ ب.ظ

 

سلام

عزاداری هاتون قبول

دلیل بروز رسانی نشدن وبلاگم ماه محرم بود!

البته بخش عمدش پیگیر نبودن خودم بوده! :)

از دوستانی که جویای احوالات ما بودند بسیار تشکر میکنم.

 

++++++

 

بی مقدمه میرم سر اصل مطلب! تا حالا به اسم زیر دقت کردید؟!

 

تــــهران - کــــربلا

 

میدونستم که دقت کردید! :)

(میخواستم هیجان انگیزش کنم)! :)

 

انشاالله خدا بخواد و حرف و حدیثی پیش نیاد اربعین راهی کربلا هستم...!

 

بیشتر توضیح بدم؟! گفتم ک!

 

"وعده ی ما راهپیمایی بزرگ اربعین حسینی"

 

الان مطمئنم ک جا افتاد! :)

 

چقد من میخندم تو محرمیه! :|

:(

 

قسمته همتون بشه انشاالله

 

+++

کامنت ها باز است

+++

کلیک کنید.

+++

آقایونی که ساکن تهران هستند انشاالله اینجا برن:

 

شهادت حضرت رقیه سادات(سلام الله علیه)

شنبه 1392/9/16

از ساعت 21

سخنران حجت الاسلام سید رضا عمادی

ذاکرالحسین حاج حسین سیب سرخی

مکان پیروزی-بعد از چهار راه کوکاکولا-نبش خیابان کریمشاهیان-حسینیه جوانان حسینی

 

یاعلی شاه علی

  • جوان انقلابی

امام حسین

خاطرات

زیارت

کربلا

نظرات  (۲۲)

  • پلڪــــ شیشـہ اے
  • سلام علیکم
    رسیدن به خیر
    پس بالاخره حاجت روا شدید
    ان شاءالله به سلامتی

    خداقوت
    التماس دعای فراوان
    خوشا به سعادتتون
    یاعلی(صلوات برای فرج)
    سلام حسودیم شد
    رفتید جای ما رو هم خالی کنید و البته
    سلام ما رو هم به امام برسونید
    از همین حالا زیارتتون قبول
  • رها پاک سرشت
  • سلام...
    عزادری هاتون قبول...
    رفتین واسه به جای ما هم سلام بدین...
    ایشالا هرکی نرفته هم بره:(خودمو میگم+(
    کلیک زیبایی بود
    یا علی...
    سلام اخوی چه عجب!!!!
    نمیگی دلمون تنگ میشه؟
    اخوی و ابوی ما هم راهی هستن انشاالله:)
    یا علی شاه علی چیه برادر؟! از شما بعیده....
    ......
    به اشک چله گرفتم که محترم باشم
    خدا کند که شب اربعین حرم باشم
    سلام علیکم - خیلی التماس دعا.

    سلام برادر

    رسیدن به وبلاگ بخیر

    عزاداریهاتون قبول

    خوش به سعادتتون که راهی حرم ارباب میشید

    یادتون باشه که اونجا کلی التماس دعا

    نمی شه گفت کجاهاش... کربلا همه جاش خواستنیه

    کنار علقمه... خیمه گاه... حرم ...

    اما چند جا از حالا می گم یاد من باش لطفا

    اول از همه بین الحرمین... هروقت توی بین الحرمین قدم می زنی فاخلع نعلیک... انک بالواد مقدس الطوی....چند قدمش رو به نیابت از من قدم بردار

    دوم زیر قبه ی ارباب به نیابت از من هم بگو اللهم عجل لولیک الفرج و العافیه و النصر و اجعلنا من خیر اعوانه و انصاره و شیعته و جعلنا من المستشهدین بین یدیه

    سوم حرم ساقی ... به آقام بگو صاحب وبلاگ حریم دل سلام رسوند و گفت دست من و دامان تو

    اگر نجف مشرف شدی به حضرت پدر سلام برسون و بگو جان شما و جان این همه یتیم... دعا کنن برای ظهور صاحبمون

     

    اینا یادتون بمونه برادر که بعدا مدیونم نشی و بگی یادم رفت .... گفتم زودتر تا تنور داغه خواسته هامو بچسبونم

     

  • سیدمهدی نقیبی راد
  • دعا کنید لایق باشیم تا باشیم
  • علیرضا مقدسی
  • سلام خداقوت 
    احسنت برشما وبلاگ پرمحتوایی دارید
    ماهم به روزیم با مطلب جدید
    پایان دهید به قتل شیعیان
    منبع : http://sarbedaran313.ir/
    منتظر حضور گرمتون هستم 
    یاعلی
  • نازنین روانبخش
  • سلام

    به سلامتی

    دعا گوی ما هم باشید ان شالله

    یا علی

  • فرزند آدم
  • سلام
    عزاداریهای شماهم قبول...
    خوش به سعادتتون:(
    من رو هم دعا کنید...واقعا دعا کنیدا ...
    نهایت استفاده رو ببرید ان شاالله ...

  • مـَـ ه جَـبـیـטּ
  • خوش بِ سعادتِ تون ..

    التماس ِ دعا ..
    سلام. در مورد تلقین میت چیزی شنیدی ؟ حس یه میت پیدا کردم می خوام به خودم تلقین بدم
  • سوشیانت ...
  • بعله دیگه میرید و ما هم......
    ان شاالله هر دفه به زیارت باشی اخوی
    التماس دعا
    یا علی...
  • ✿محـرّم زآده!✿
  • شاید کمی دیر...
    التماس دعا!
    سلام
    دعا کنید ما را کربلا
    احتمالا برگشتید می بینید پیام من را ...
    دیر شده است ...
  • سید محمد ع
  • با سلام
    التماس دعا
    چه با شکوه است این راهپیمایی و سلوک
    آخی...خوش به سعادتتون
    کاش یادتون باشه ما رو دعا کنید

    سلام . زیارت قبول.

    انشالله که درخواستهای من یادت نرفته باشه !!!

  • طلبه امروزی
  • سلام

    با مطلب «زن را بزن!» بروز هستم . در این مطلب تفسیری نوین و معقول از مسئله «زدن زنان» (نساء34) سخن گفته ایم .

    + رو نمایی از دو کتاب نوشته طلبه امروزی : 1. اخبار کافی(جلد اوّل) 2. سیر اندیشه(جلد دوازدهم)

    در کتاب «سیر اندیشه» درباره مسائلی چون : حجاب،روابط اجتماعی طلبه ها،نشوز،حقوق زنان،وفات یا شهادت فاطمه زهرا(س) سخن گفتیم ... خواندن این کتاب را توصیه می کنیم .

    : مطلب «وفات یا شهادت فاطمه زهرا(س)» را حتماً بخوانید .

  • فرزند آدم
  • سلام
    زیارت قبول
    نیومدید ؟!!!
    به وب سر نمیزنید ؟

    ارسال دیدگاه

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی