تهران - کربلا

.
تهران - کربلا

بده در راه خدا من به خدا محتاجم
من به بخشندگی آلِ عبا محتاجم

از قنوتِ سحرِ مادرتان جاماندم
پسرِ حضرت زهرا به دعا محتاجم

مهربان ، کاش زُهیری بَغلم می کردی
من به آغوشِ پُر از مهرِ شما محتاجم

شوقِ پرواز بده روحِ زمین گیرِ مرا
به جنونِ سرِ اِیوان طلا محتاجم

دودِ این شهر مرا از نفس انداخته است
به هوای حرم کربُبلا محتاجم

چقدَر گریه کنم تا نبری از یادم
در سراشیبیِ قبرم به شما محتاجم...

مادرم...

دوشنبه, ۵ فروردين ۱۳۹۲، ۰۱:۴۱ ب.ظ

عقید مینویسد:

 

سوگند به ایزد و به قرآن مجید

سوگند به حیدر و به زهرای شهید

نامردم اگر سیه به این تن نکنم

گور پدر عید من و سال جدید...

 

شهادت حضرت مادر(سلام الله علیه) تسلیت باد

 

و دیگر هیچ...

 

------------------------------------------------------------------------------------------------

پ.ن1: 

 

امسال حماسیه،حماسی هستیم

در مدرسه ی علی شناسی هستیم

ای فتنه گران خیال خامی نکنید

ما کارشناسان سیاسی هستیم

بر سفره ی نان خشک اگر بنشینیم

پیروز نبرد اقتصادی هستیم...

 

لبیک یا امام خامنه ای

 

 

 

 

کاملا بی ربط: آمدم تا که بگویم یک کلام،جان من سید علی نامه تمام...

نظرات  (۲۷)

آفریـــــــــــــــــــن...
یعنیا من تو خونه تون جاسوس می ذارم ببینم شما همه اش لباس سیاه تنتونه یا خیر:)))
می ذارما....:))))))))))
نامردم اگر نکنم:))))))))))))
جوان انقلابی:
جاسوستون دیشب مارو تو لباس مشکی دید... :d


مثل اینکه اومدین پ.ن2 رو بذارید،دست و دلتون به کار نرفته:)
جاسوس من به من خبر نداد:)))))))))))
جوان انقلابی:
ازش بپرسید بهتون میگه!
آفرین....از قدیم گفتن مشکی رنگ عشقه....
عشق به مادر ،فاطمه زهرا از همه چیز بزرگتره...احسنت...
آقای محترم!!میگم جاسوس.جاسوس محسوس نیست که ...از کی بپرسم؟؟؟

جوان انقلابی:
مگه من گفتم جاسوستون محسوسه؟!!!

اصن شما جاسوستون که گذاشتید،همونی که قراره بذارید رو ازش بپرسید،خوبه این؟
این پروفایلتون خعلی جالبه ها....
جوان انقلابی:
قابلی نداره!

خوشتون اومده بدمش به شما؟! :d
یعنی میشه؟؟؟اگه بدید به پس خودتون چیکار میکنید؟؟؟
جوان انقلابی:
یکی دیگه درست میکنم!
قالبتون....
جوان انقلابی:
قالبم چی؟
نه نمی خواد واسه خودتون....
هیچی فقط کورم کرد...
سیستم اینجا خوبه یا بلاگفا؟؟؟
جوان انقلابی:
اینجایی که الان در خدمتتون هستم.
ایشالله چرخش واستون بچرخه:)
ایشالله به پای هم پیر شید...
اونوقت چی شد شما سیستم عوض کردین؟؟
جوان انقلابی:
اونوقت واسه ی دل خوشیم :d

سیستم بلاگفا دیگه تاریخ انقضاش داره میرسه گفتیم فرار کنیم از اونجا.

به همین دلیل یکی از رفقای با مرام برای ما دعوتنامه فرستادند که ما بیایم اینجا...
این زیبا تره...
آدم اگر مرد میدان باشه،به جای فرار تا اخرش وا میسته...
تا وقتی بلاگفا ما با مرامارو داره ها،عمرا تاریخ انقضاش برسه...
جوان انقلابی:
دیگه چیکار کنیم دیگه! ما مرد میدون نبودیم،مرد کوچه بن بست بودیم گفتیم بزنیم بیرون از تو کوچه بیایم اینجا...

بعله صد در صد بلاگفا به شما افتخار میکنه...بعله بعله
یاد رُهّام افتادم...

مرسی از حضورت

سلام.مطالب خوبی بود.موفق باشید

به به می بینم بازدید کننده ندارید:))))))))))))))))
جوان انقلابی:
به چشم عقل درین رهگذار پر آشوب/جهان و کار جهان بی ثبات و بی محلست...

سلام علیکم

مطلب خوبی گذاشتید

با مطلب تازه ای به روز می باشیم

"دعای نیمه شبت مستجاب شد مادر...

تمام شمع وجودت آب شد مادر...

به جای شمع که سوزد کنار قبر تو مادر...

به جز علی که سوزد کنار قبر تو مادر..."

منتظر نظرات ارزشمندتان هستیم

التماس دعا

یا زهرا(س)

به به...

سال نوتون بابرکت....خوب شد؟؟؟:))))))))))
منزل نو مبارک.
ما بی خیال حرمت مادر نمی شویم...
وبلاگو که آپ نمیکنید....من دیگه نمیام وبلاگتونا....یه خورده به روز باشید...
جوان انقلابی:
مسافرت بودم
:|
سیزده را همه عالم به در امروز از شهر

من خودم سیزدهم کز همه عالم بدرم . . .
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
سیزده به درتون انشالله با کمک حق تعالی با موفقیت به در شه:))))))))))))
جوان انقلابی:
:)
لبیک یا امام خامنه ای...
جوان انقلابی:
احسنت...
  • گرافیست کوچولو
  • این روز ها اگر هیئتی رفتید..اگر بغض کردید..اگر حس کردید چیزی از چشمانتان جاری شد...اگر شد ب یاد ماهم باشید..واگر نشد هم ک هیچ..
    جوان انقلابی:
    ما که کسی نیستیم...شما حقیر رو دعا کنید.

    ارسال دیدگاه

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">