تهران - کربلا

.
تهران - کربلا

بده در راه خدا من به خدا محتاجم
من به بخشندگی آلِ عبا محتاجم

از قنوتِ سحرِ مادرتان جاماندم
پسرِ حضرت زهرا به دعا محتاجم

مهربان ، کاش زُهیری بَغلم می کردی
من به آغوشِ پُر از مهرِ شما محتاجم

شوقِ پرواز بده روحِ زمین گیرِ مرا
به جنونِ سرِ اِیوان طلا محتاجم

دودِ این شهر مرا از نفس انداخته است
به هوای حرم کربُبلا محتاجم

چقدَر گریه کنم تا نبری از یادم
در سراشیبیِ قبرم به شما محتاجم...

ارثیه ی حضرت زهرا(س)

پنجشنبه, ۱۲ بهمن ۱۳۹۱، ۱۰:۳۰ ب.ظ
عقید مینویسد:

یک پست بسیار عالی،البته کپی...!

اندکی هم خودم اضافش کردم با اجازه

با هم بخونیم:


دخترک رو به من کرد و گفت: واقعا آقا؟!

گفتم: ببخشید چی واقعا؟!

گفت: واقعا شما بچه بسیجی ها از دخترای چادر به سر بیشتر از ما خوشتون میاد؟!

گفتم: بله

گفت: اگه آره، پس چرا پسرایی که از ما ها خوششون میاد از کنار ما که میگذرند محو ما میشن،

ولی همین خود تو و امثال تو از چند متری یه دختر چادری که رد میشید فقط سر پایین میندازید و رد میشید!

گفتم: بله شما درست میگی، سر پایین انداختن کمه!

گفت: کمه؟!! ببخشید متوجه نمیشم؟

گفتم: برای تعظیم مقابل حجاب حضرت زهرا(س) باید زانو زد حقاکه سرپایین انداختن کمه، بله شما درست فرمودید...


صبح زود،همین که از خونه زد بیرون به نفسش گفت:

"امروز رو مسابقه میدیم"!!

و قبل از اینکه نظر نفسش را بشنود، ادامه داد:

"از همین الان تا شب"!

چشمش به زنی که از سر کوچه میامد افتاد؛

نگاهش را کج کرد و به زمین دوخت!

به نفس شیطانیش گفت:

فعلا یک - هیچ به نفع من.


کاملا بی ربط: کسانی که پشت سرتان حرف میزنند، دقیقا به همان جا تعلق دارند!!  "پشت سرتان"


  • جوان انقلابی

خاطرات

سیاسی

فرهنگی

اجتماعی

چادر

نظرات  (۲)

  • بنده حقیر خدا
  • سلام خدمت شما

    خوب بود.

    فقط کاش حرمت حضرت زهرا(س) فقط تو چادر داشتن خلاصه نشه!!
  • کربلایی میثم اسلامی
  • سلام
    با موضع دهه فجر و شعارهاش به همراه روز شمار برخی مبارزات و تبعیدهای حضرت امام خمینى (ره) بروز شدیم.
    بیا سر بزن و نظر بده
    منتظرت میمونم همسنگر..

    ارسال دیدگاه

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">