تهران - کربلا

.
تهران - کربلا

بده در راه خدا من به خدا محتاجم
من به بخشندگی آلِ عبا محتاجم

از قنوتِ سحرِ مادرتان جاماندم
پسرِ حضرت زهرا به دعا محتاجم

مهربان ، کاش زُهیری بَغلم می کردی
من به آغوشِ پُر از مهرِ شما محتاجم

شوقِ پرواز بده روحِ زمین گیرِ مرا
به جنونِ سرِ اِیوان طلا محتاجم

دودِ این شهر مرا از نفس انداخته است
به هوای حرم کربُبلا محتاجم

چقدَر گریه کنم تا نبری از یادم
در سراشیبیِ قبرم به شما محتاجم...

پاشو پست بده!

يكشنبه, ۱ بهمن ۱۳۹۱، ۰۵:۰۶ ب.ظ

عقید مینویسد:


سلام

دومین خاطره از زبان یکی از دوستان حاج مهدی:


مهدی از شناسایی برگشته بود و چون دیر وقت بود و بچه ها توی چادر خوابیده بودند، همان بیرون روی زیلو خوابیده بود.

یکی از بسیجی ها که نوبت نگهبانیش تموم شده بود، بر می گرده و فکر می کنه کسی که روی زیلو خوابیده نگهبان پاس بعدیه!

با دست تکونش میده میگه برادر بلند شو پست توئه.

مهدی هم که خیلی خسته بوده، بلند نمیشه.دوباره صداش می کنه و اینبار با ته اسلحه میزنه به پهلوش و بیدارش می کنه.

مهدی اسلحه رو می گیره و بدون یک کلمه اعتراض میره سر پست!

صبح زود،نگهبان پست بعدی  به نگهبان پست قبل میگه چرا صدام نزدی؟

میگه من که صدات کردم!!!

بعد بدو بدو میره پیش مهدی و ابراز شرمندگی می کنه،ولی مهدی انگار نه انگار.


شاید یکی از دلایلش این بوده که مهدی عادت نداشته لباس سپاه رو بپوشه،همش با همون لباس خاکی بسیج بود.


تحلیل از دیدگاه عقید:

ما شاید از این اتفاق ها تو زندگیمون زیاد رخ داده باشه،فکر کنیم ببینیم که چطور با این موضوعات برخورد کردیم!!!

با غرور یا فروتنی!

جواب با شماست...


با بیان خاطره ادامه دارد...

  • جوان انقلابی

روایت فتح

مهدی زین الدین

شهادت

نظرات  (۶)

  • حدیثه(عقاید متولد ماه مهر!!)
  • بحث چیز دیگه است.بله من متوجه منظور شما شدم.اما این بحث من،راجع به ذلیل کردن نفس اماره است.هر کسی از یه راهی می تونه اونو مهار کنه.مهم فکر و توانایی فرده.اما مهم ترین مسطله،محبت امیرالمومنینه.و این مهم ترین مسئله ایه که شوخی بردار نیست.بله چیزهایی که شما گفتید،عین واقعیته.اما همه ی این مسائل،با مسئله ی محبت فرق می کنه.خیلی ها هستن که مانتویی ها رو بی دین می خونن.واقعا دارم میگم. این آدما کم نیستن.یه خاطره ی جالب:من وقتی که ابتدایی بئدم،یه دوست داشتم به نام شبنم.شبنم با اینکه پنجم ابتدایی بود اما توی سرویس جلوی راننده مون مقنعه شو در می آورد!!اصلا هم به حجاب پایبند نبود.اصلا.اینی که می گم عین واقعیته.آخه شبنم کجا و حجاب کجا!!!تا اینکه اومدیم راهنمایی.باز هم همون شبنم بود.اما باورتون نمیشه.من 2 ماه پیش رفته بودم لوازم التحریری.باورم نمی شد.شبنم بود با چه حجابی.به من گفت:حدیثه!چادرتو باد برده؟!!باورتون میشه؟من خودم شاهد این بودم که چقدر همه می کوبیدن سرش که بچه حجابتو درست کن و...اما شبنم به هیچ کدومشون توجهی نمیکرد.منظورم اینه که محبت امیرالمومنین تو دل هرکی باشه،اون آدم رو شده دور از چشم بقیه به سعادت می رسونه.می خوام بگم که چادری بودن یا چادری نبودن مهم نیست.اینها تفاوتی با هم نداره.مهم محبت اهل البیت علیهم السلام توی دل انسان هاست که ما نمی تونیم اونو ببینیم.

    ----------------------------
    عقید میگه:
    فرمایشات شما متین.
    من گفتم باید دید کدام مدل مورد تایید اهل بیته.
    یا زهرا(س)
  • ☼☼☼ عـصــر ظـهــور ☼☼☼
  • سلام دوست عزیز

    ظهور امام زمان (ع) نزدیک است انشاالله, و شکی در آن نیست؛ و در این عصر ظهور با سه وبلاگ مرتبط با ظهور, یعنی

    ☼☼☼ عـصــر ظـهــور ☼☼☼

    http://albeyatolellah.blogfa.com

    اخــبــار ظـهــور ◄◄◄

    http://albeyatolelah.blogfa.com

    ۞ مبشرات ظهـور امام مهدی ۞

    http://zohoor-mahdi.blogfa.com

    در تلاشیم جهت استقبال از ظهور امام زمان حضرت ولی عصر (عج) و تبلیغ برای آمادگی سایر شیعیان در رسیدن به سطح آمادگی یک منتظر واقعی.

    عزت تان مستدام زیر سایه و پرچم مولانا امام زمان (ع)

    یا مهدی

    -------------------------
    عقید میگه:

    انشاالله خدا به شما خیر بده.

    یا مهدی ادرکنی
  • حدیثه(عقاید متولد ماه مهر!!)
  • به نظر من،ما نمی تونیم نظر بدیم.چون اونها اهل بصیرت اند و ما اهل هیچ و پوچ.از کجا باید بفهمیم؟!!!

    ------------------------
    عقید میگه:
    از احادیثی که در دست داریم باید متوجه بشیم.
  • میشه شفاعتم کنی پسرخاله
  • مواظب باشیم خون شهیدان فرش ره ما نشود...... مبادا در اسایش امروز.. از رنج و مصیبت های دیروز غافل شویم
    پس ازما چه شد عهدتان با علی چه شد عهدتان با امام ولی

    سلام بزرگواربادلنوشته چرااینقدرازشهدادورشده ایم بروزم ومنتظرنظرات ارزشمندشما

    شهدارایادکنیدحتی باذکریک صلوات
    التماس دعا
    اجرت باشهدا

    --------------------------------
    عقید میگه:
    سلام.
    ممنون از حضورتون،انشاالله سر میزنم.
    محتاجیم به دعا
    یازهرا(س)
    سلام
    دل از دنیا کندن همین است نتایجش
    پست بی چون وچرا
    پست خالصانه!
    هرچقدر هم که خسته باشی نبینی بر خودت چه میگذرد هدفت را ببینی
    خدا را ببینی
    ولایت را
    ....
    یاحسین

    -----------------------------
    سلام.

    سلامت باشید.
    ممنون از نظرتون.

    یاحسین جانم...
    لینک شدید.

    -----------------------------
    عقید:
    انشا الله ما هم در خدمت هستیم...