تهران - کربلا

.
تهران - کربلا

بده در راه خدا من به خدا محتاجم
من به بخشندگی آلِ عبا محتاجم

از قنوتِ سحرِ مادرتان جاماندم
پسرِ حضرت زهرا به دعا محتاجم

مهربان ، کاش زُهیری بَغلم می کردی
من به آغوشِ پُر از مهرِ شما محتاجم

شوقِ پرواز بده روحِ زمین گیرِ مرا
به جنونِ سرِ اِیوان طلا محتاجم

دودِ این شهر مرا از نفس انداخته است
به هوای حرم کربُبلا محتاجم

چقدَر گریه کنم تا نبری از یادم
در سراشیبیِ قبرم به شما محتاجم...

راضی نبود!!!

پنجشنبه, ۲۸ دی ۱۳۹۱، ۱۱:۱۷ ب.ظ

عقید می نویسد:


آقا میدونی اصلا چیه؟

دو ساعت نشستم یه مطلبی رو نوشتم! برای وبلاگم ولی هر کاری می کردم نمایشش بدم ارور میداد!!!

میدونی مطلبش چی بود؟

راجع به دوست آسمانیم بود.

میشناسیش؟

"شهید مهدی زین الدین"

حاج مهدی غلامتم.

بگذریم...

آقا ی خاطره بود از زبان مادر حاج مهدی هر کاری کردم بذارم،نشد!!!

حاج مهدی راضی نبودی!!!!

خب می گفتی دو ساعت نوکرتم کور نمیشدیم پای کامپیوتر تا بنویسیمش!

ولی من کم نمیارم،بالا خره میذارمش،ولی اون خاطره ی مادرتون رو نمیگم چون راضی نیستی،بلکه خاطره ی دوستاتون رو میذارم.

آقا هرکی دوست آسمونیش حاج مهدیه من دارم خاطره هاش رو میگم.

"بسم الله"

با بیان خاطره ادامه دارد...

  • جوان انقلابی

روایت فتح

مهدی زین الدین

شهادت

نظرات  (۵)

  • کربلایی میثم اسلامی
  • با سلام
    شعر زیبای رسم عاشقی(داستان پدر)را در وبلاگم بخوانید و نظر دهید.
    منتظر حضور گرمتان ونظر مهمتان هستم.
    یاعلی..

    ----------------------
    عقید میگه:
    سلام.انجام شد.
  • کربلایی میثم اسلامی
  • سلام
    مطلب جذاب و جدید وبلاگ مارا بخوانید و نظر دهید
    منتظر حضور گرمتان هستیم.
    یاعلی

    ------------------------
    عقید میگه:
    سلام،انشاالله.
    عالی بود ممنون از حضورتون اشالا حضور بهتر وبهتر باشید وبه ما هم سر بزنید در پناه آقا امام زمان.

    یاعلی.

    -------------------------
    عقید میگه:
    انشاالله سر میزنم.
    یازهرا(س)
  • نجات یافته
  • سلام
    منتظر خاطره ها هستم

    خدانگهدار

    ------------------------------
    عقید میگه:
    سلام.
    در دست اقدامه،به زودی قرار میگیره.
  • کبوتر حرم زهرا
  • نوروز یکی از سنتهای بزرگ ایرانی است و همواره نزد ایرانیان

    و حتی مردم دیگر کشورها از اداب و رسوم والایی برخوردار بوده است

    ولی امسال ایام نوروز با فاطمیه تلاقی دارد

    شما میتوانید با ثبت سایت یا وبلاگ خود در این سایت اعلام دارید

    ارزشها و سنتهای اسلامی هم برای شما اهمیت دارد

    و در ایام نوروز حرمت فاطمیه و حضرت زهرا را نگه میدارید
    www.fatemeye92.ir

    -----------------------------------
    عقید میگه:

    یا زهرا(س)