تهران - کربلا

.
تهران - کربلا

بده در راه خدا من به خدا محتاجم
من به بخشندگی آلِ عبا محتاجم

از قنوتِ سحرِ مادرتان جاماندم
پسرِ حضرت زهرا به دعا محتاجم

مهربان ، کاش زُهیری بَغلم می کردی
من به آغوشِ پُر از مهرِ شما محتاجم

شوقِ پرواز بده روحِ زمین گیرِ مرا
به جنونِ سرِ اِیوان طلا محتاجم

دودِ این شهر مرا از نفس انداخته است
به هوای حرم کربُبلا محتاجم

چقدَر گریه کنم تا نبری از یادم
در سراشیبیِ قبرم به شما محتاجم...

این یک پست نیست!

چهارشنبه, ۲ مرداد ۱۳۹۲، ۱۰:۴۷ ب.ظ

عقید مینویسد:

 

فقط

با امام حسین باشید

با امام حسین باشید

با امام حسین باشید...

همین

داغونِ امام حسینم به قرآن...

 

من که اینارو گوش کردم و دیدم داغون تر شدم!

{+++}

{+++}

 

 

تا اطلاع ثانوی پستی درکارم نیست!

دعا بفرمائید.

 

  • جوان انقلابی

فرهنگی

اجتماعی

محرم

امام حسین

نظرات  (۳۵)

  • رها پاک سرشت
  • دعا کردیم و دانلود هم.....

    تا اطلاع ثانوی تا کوتاه باشد تا از پست های زیباتان استفاده کنیم!

    یا علی

  • +نورالهُدی❥ ...
  • فکر نمیکنید اگر فقـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــط با امام زمان باشیم به سیبدالشهدا هم رسیدیم؟؟؟
    بابا امام حیّ و حاضرموننا...
    جوان انقلابی:
    اهل بیت کلهم نور واحد!!!
  • +نورالهُدی❥ ...
  • پس این "فقط" چه صیغه ایه؟
    جوان انقلابی:
    مفرد مذکر غائب
  • جوان انقلابی
  • دوستان گله کردند که چرا امام زمان رو نمیگید!! چرا میگید فقط امام حسین!!

    لازم به ذکر است بگم:

    شخصی نزد امام صادق(علیه السلام) آمدند و گفتند: آقاجان من همه ی اهل بیت رو دوست دارم، پیامبر رو دوست دارم، حضرت زهرا رو دوست دارم، همتون رو دوست دارم، به خود شما ارادت دارم، ولی نمیدونم چرا به امام حسین ارادات بیشتری دارم!

    امام صادق(علیه السلام) گریه ای میکنند و خطاب به اصحاب میفرمایند: جد ما حسین هم در نزد ما اهل بیت جایگاه ویژه ای داره، ما اهل بیت هم جدمان حسین را بیشتر دوست داریم.
    ----------------------
    پس دوستان با مطالعه و معرفت بیشتر نسبت به امام حسین(علیه السلام) کامنت ارسال کنند!
  • جوان انقلابی
  • مطلب بعدی ای هم که باید به عرض برسونم این است که:

    در روز قیامت وقتی حضرت زهرا(سلام الله علیه) وارد صحرای محشر میشوند و به سمت بهشت میروند، کنار درب بهشت منتظر می ایستند! خداوند خطاب به حضرت زهرا میفرماید: ای بنت رسول الله چرا وارد بهشت نمی شوی؟

    حضرت خطاب به خداوند میفرمایند: خداوندا اول گریه کنان پسرم حسین را وارد بهشت کن که من میخواهم پشت سر آن ها وارد بهشت بشوم!
    ----------
    کمی باز معرفت و دقت در کامنت های ارسالی به خرج دهید.

    با تشکر

    جوان انقلابی

    بگذار زیر پای تو نقاشی ام کنند

    در دومین هجای تو نقاشی ام کنند

    مثل کبوتران شب جمعهٔ حرم

    بگذار در هوایِ تو نقاشی ام کنند

    مثل کتیبه هایِ قدیم حسینیه

    در مجلسِ عزای تو نقاشی ام کنند

    جبریل می شوم سر سجاده ای اگر

    همسایه دعایِ تو نقاشی ام کنند

    بگذار مثل مَشک پر از آب، یک غروب

    در دست بچه های تو نقاشی ام کنند

    من نذر کرده ام که به هنگام مُردنم

    نزدیک کربلای تو نقاشی ام کنند

    حتماً مرا بدون سر و تشنه می کِشند

    روزی اگر برای تو نقاشی ام کنند

    آیا نمی شود که در این زیر سنگ ها

    آقای من، به جای تو نقاشی ام کنند؟!

    =======================

    خوشحالم از این که ذوب امام حسین (ع) شدی، الحمدلله.

    دعای من برای شما :

    اللهم الرزقنا زیارت الحسین علیه السلام فی یوم الاربعین.

    بقول اون پیر مرد ؛

    امشب به آن امید به بالش سر نهم

    شاید که خواب کرببلا قسمتم شود

    همین.

    جوان انقلابی:
    هنوز ذوب نشدم! اگه شده بودم که اینجا نبودم برادر!

    دعاتون هم منو کشته! انشاالله اربعین92 باهم :)
    به به به
    جانم امام حسین.
    فقط امام حسین اربابم.
    یا علی...
    :(
    هعییییییییییع
    دانلود کردم.
    -------------------------
    دعا بفرمایید در حق ما برادر.
  • مخاطب وبلاگتم
  • داداش عجب مداحی بود،دانلودش کردم. اجرت با خود حضرت.
    ینی چی تا اطلاع ثانوی پستی در کار نی؟! بابا فکر منه مخاطب باش!
    اصلا اگه دیگه اومدم وبلاگت.
    جوان انقلابی:
    :) قابلی نداشت

    فعلا که...

  • مخاطب وبلاگتم
  • ههه نظرم بدون تأیید نمایش داده شد! حس آزادی بهم دست داد.
    فحش بدم؟
    شوخی کردم. آقا محمد جون من تا اطلاع ثانویت نزدیک باشه.
    جوان انقلابی:
    شما نظرم میذاشتی ما تایید میکردیم

    سعی میکنم...

    خیلی وقته ک دیگه ب وبلاگم و لینکام سر نمیزنم ب دلایلی!:(

    اما امروز ..... تهران _ کربلا ..... این پست!!!

    نمیدونم باید چی بگم..................:((((

    جوان انقلابی:
    انشاالله با دست پر بر میگردم...
  • کــربــ بلایی محـــــبــــــــ
  • سلام نماز و روزتون قبول!

    حضرت ارباب روزی همه کن ماه محرم شب جمعه کربــــ بلا!

    اونیکه امام حسین داره چی کم داره؟

    اللهم الزقنا...
    التماس دعا!
  • محرم نینوا
  • سلام علیکم
    من این حرفا حالیم نیست
    منتظر پست بعدی هستیم
    بعله
    :)
    جوان انقلابی:
    سلام

    سعی میکنم...

    :)

    یا ریحان
    اهل عالم همه هستند زمن ناراضی...
    غیر ابلیس که هم راضی و هم خوشنود است ...
    من کجا  و  ..........
    یا ارباب...
    دلتنگشم :(
    مادرت کرده دعوتم:(

  • پلڪــــ شیشـہ اے
  • سلام
    انشاالله دل کربلاییتون حاجت روا بشه

    البته مادانلود کردیم گوش دادیم ولی این  سبک و سیاق ها به دلمان نمینشیند
    حتما مشکل از دل ماست

    جوان انقلابی:
    سلام

    انشاالله

    :)

    یا ریحان
    سلام
    در جواب اون دوست عزیزمان:
    کلهم نور واحد!
    حسین مهدیست و مهدی حسین... مگر جدایند از یکدگر؟!
    حسین امام عشق است و قافله سالار عشق را رهبری میکند...

    انشالله دیوانه تون کنند... عقلتون رو ازتون بگیرن... مستتون کنن و شهید!
    عشقتون، دیوانگی هاتون، و حسین حسین گفتناتون مستدام...

    در پناه امام عشق...
    جوان انقلابی:
    فرمایشاتتان بسیار متین.

    تشکر از پیام شما
  • مـَـ ه جَـبـیـטּ
  • خیره ان شاء الله ..
  • یعقوب کربلا
  • احسنت.
    به روز هستم
    به روزم ...
  • خانم چادری
  • ما دعا میکنیم در نبودتان با پست ها و وب، رفته باشید کربلا
    خدانگهدار
    زیارتتان قبول.
    جوان انقلابی:
    ما نشد که بریم کربلا رو ببینیم
    اما
    همه میگن ضریح جدید تو دیدن داره...
  • یکی از هم دانشجوئی هات
  • ببین چیکارا که نمیکنه این رفیقمون!! محمد اسمت رو تو نت سرچ کردم رسیدم به این وبلاگت! تو خجالت نمیکشی؟ تا ما وبلاگت رو پیدا کردیم میخوای خودت رو لوس کنی پست نذاری دیگه؟!!
    اینه رسم مهمون نوازی؟
    جوان انقلابی:
    صاحب خونه فعلا نیست...
    همه وجودم فدای امام حسین ...
    نزدیک ترین راه به الله حسین است...
    به ببین چقدر خاطر خواه :)
    خب راست میگن دیگه تو که میخوای پست بذاری چرا الکی میگی نمیذارم :(
    همین خود من،هر روز میام وبت پستات رو میخونم.باور کن :)
    بیا بروزم
    یا علی...
  • علی کربلایی
  • سلام
    دعوت شدید منتظر نظر شما هستید
  • سـیـد مـحـمــد
  • رویم نمیشود که بگویم مرا ببخش
    با این همه گناه ولیکن خدا ببخش

    شاید دلت گرفته ازاین توبه های سست
    اینبار چندمین ولی آخر بیا ببخش

    ای مهربان عرش نشین ای همیشه خوب
    این بنده ی به خاکِ غم افتاده را ببخش

    شاید چنان بدم که نمیخواهی ای عزیز!
    از جرمهام بگذری ، اما چرا؟ببخش

    حالا تو هستی و من و تصمیم آخرت
    یا غرق کن درون عذابم...ویا ببخش

    کوه گناه خالص و خوبی همه ریا
    رویم نمیشود که بگویم مرا ببخش


    التماس دعای فرج
  • عاشق شهادت
  • یکی پدر
    یکی پسر را 
    آنقدر مظلومانه شهید کردند
    که خدا خودش گفت"انتقامشان با من"
    و این شد همان "یا ثارالله و ابن ثاره"
    در شب های قدر التماس دعا
    یا رحمان   :)
  • رها پاک سرشت
  • آفتاب عشق گاگون میشود...

    سینه سجاد پر خون میشود...

    پشت نخل آرزو خم میشود...

    داغ صورت سهم آدم میشود...

    جاده می ماند غریب و بی سوار...

    ذوالفقار عدل میگیرد غبار...

    التماس دعا

     

    قسمتم نیست بال و پر بدهند
    به من از آن طرف خبر بدهند
    جگرم را وسط گذاشته ام
    به همه گفته ام نظر بدهند
    به خدا گریه می کنی تا صبح
    شرح حال مرا اگر بدهند
    من از این در نمی روم هر چند
    جای این در هزار در بدهند
    چند تا مثل من خبر داری؟!
    پای تو حاضرند سر بدهند
    دردسر مایه ی کمالات است
    نذر کردیم دردسر بدهند
    ای امیر نجف به نفع تو نیست
    عاشقانت اگر ضرر بدهند
    درد و دل کردن تو را اغلب
    به گدایانِ خون جگر بدهند
    خاک پای تو قیمتش عرش است
    پس نباید به جاش زر بدهند
    چه کسی دیده هفت عالم را
    همه اش را به یک نفر بدهند

    ***
    آفریده شدم برای علی
    تا بیفتم به دست و پای علی
    این که ما از چه آفریده شدیم
    علتش هست خاک پای علی
    جان سائل چه ارزشی دارد
    جان پیغمبران فدای علی
    صد هزار آفتاب می ریزد
    با تکان خوردن عبای علی
    هم علی می شود علی خدا
    هم خدا می شود خدای علی
    این صدای علی صدای خدا؟
    یا صدای خدا صدای علی؟
    هم نشسته علی به جای خدا
    هم نشسته خدا به جای علی
    لطف معراج مصطفی این بود
    شد صدای خدا صدای علی
    عرش را شرع را شریعت را
    همه را آفریده با "یه" علی
    ذکر بالا سرش حسین بُوَد
    پس نجف هست کربلای علی
    انا مشتاق به جوار نجف
    انا محتاج به دعای علی
    بچه های بزرگ و کوچکمان
    همه قربان بچه های علی
    دست مولا و چادر بی بی
    دست ما و نخ عبای علی
    چه مقامی ست که هزاران بار
    می شود فاطمه فدای علی

    والسلام

  • کوثر ✜عاشق شهید همّت✜
  • سلام
    به روزم باسومین جلسه از منبرمجازی.
    ابن بار با حضور حجت الاسلام پناهیان.
    التماس دعا..


    اللهم عجل لولیک الفرج
    اللهم احفظ قائدنا امام الخامنه ای
    اللهم ارزقنا شهادة فی سبیلک

    دعایی برای این شبهای سرنوشت :

    خدایا ... اول قدرم رو بالا ببر  بعد مقدراتم رو تعیین کن

    ...

    انشاالله هرچه زودتر به زیارت سیدالشهدا نائل بشید

    التماس دعا توی این روزها و شبهای قدر

    جوان انقلابی:
    محتاجیم
  • پلڪــــ شیشـہ اے
  • سلام علیکم
    به روزهستم

    یاعلی(صوات برای فرج)
    انشاالله شب و روز های بندگیتان قبول حق
  • ₪ طلـوع آخـر₪
  • کربلایی باشید
  • راه بی بن بست
  • با سلام
    در صورت تمایل لینک و لوگوی ما را ثبت نمایید و به ما اطلاع دهید تا لینک و لوگوی شما را ثبت کنیم
    با تشکر
  • سید محمد عبداللهی
  • و اگر با خدا همراه شوی ....

    بهار قرآن

    رمضان

    ذوب گناه

    کارخانه آدم سازی

    با همه توان با خدا همراه شویم

    ابلیس کلافه است

    یا حق 10/5/1392 سید

    ارسال دیدگاه

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی