تهران - کربلا

.
تهران - کربلا

بده در راه خدا من به خدا محتاجم
من به بخشندگی آلِ عبا محتاجم

از قنوتِ سحرِ مادرتان جاماندم
پسرِ حضرت زهرا به دعا محتاجم

مهربان ، کاش زُهیری بَغلم می کردی
من به آغوشِ پُر از مهرِ شما محتاجم

شوقِ پرواز بده روحِ زمین گیرِ مرا
به جنونِ سرِ اِیوان طلا محتاجم

دودِ این شهر مرا از نفس انداخته است
به هوای حرم کربُبلا محتاجم

چقدَر گریه کنم تا نبری از یادم
در سراشیبیِ قبرم به شما محتاجم...

من انقلابیَم!

شنبه, ۵ اسفند ۱۳۹۱، ۰۳:۱۸ ب.ظ

 

عقید مینویسد:

 

 

آقاجان،من هم انقلابیَم!

ولی انقلابی بودن تو کجا و من کجا...

شما خود را انقلابی مینامید،ما خودمان را چه بنامیم؟!

ولی دوست دارم چون تو انقلابی باشم.

تویی که همچون جدت علی(علیه السلام) انقلابی هستی...

تویی که چون مادرت زهرا(سلام الله علیه) مدافع حریم ولایت هستی...

تویی که چون حسن(علیه السلام) خون دل میخوری...

تویی که چون حسین(علیه السلام) عاشورایی هستی...

تویی که چون عباس(علیه السلام) جانباز و علمدار ولایت هستی...

تویی که چون زینب(سلام الله علیه) کاخ یزیدیان را با سخنانت ویران می کنی...

و

چون تویی که نائب دردانه ی عزیز عالم(عجل الله فرجه الشریف) هستی...

پس،من هم شاگرد مکتب انقلابی بودنتان هستم...

من هم انقلابیَم!

 

 

تهران - کربلا

____________________________

پ.ن: دیگر مناطق انقلابی:    موج وبلاگی"من انقلابی ام" 

رائح|نوشتار های یک انکولوژیست طلبه|-خطِ تیره-|ذهن نوشت|کوله پشتی من|لحنِ صریحِ روزگار|بچه های بی پلاک|دیر و دور|قدم رنجه|خراباتری مرا بسوزان...|فرصتی دوباره برای زندگی|بید مجنون|فردا شکل امروز نیست|نیلوفرانه|سماک|مریم خوبی ها|محمد رسول الله|زیر نور ماه|خدا کجاست؟؟؟|اردی بهشت|گرا|نقاش فقیر|خدا بود و دیگر هیچ نبود|صبرا|

 

 

کاملا بی ربط: تا حسین نیامده،ولی امر مسلم است...

نظرات  (۲۹)

آفرین بر این حسن انتخاب ...
عالی بود
  • سیده بانو...
  • چیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ؟؟؟؟؟!!!!!!
    جوان انقلابی:
    ببخشید،از چی دچار این "چی" به این بزرگی شدید؟!
    ما زنده به آنیم که آرام نگیریم

    موجیم که آسودگی ما عدم ماست

    سلام

    ما هم موجی شدیم :)
  • سیده بانو...
  • یه جمله آخراش بوووووود.....نمی دونم چرا نتونستم باهاش ارتباط برقرار کنــــــــــــــــم!!
    جوان انقلابی:
    امیدوارم قابل فهم بوده باشه منظورم.
  • کربلایی میثم اسلامی
  • سلام
    با مطلبی جدید بروز هستم.خوشحال میشم بهم سربزنی و نظر بدی
    منتظرتم.
    یاعلی.
  • سیده بانو...
  • با تو جه به فرمایش خود حضرت که فرمودند ما از حال شما با خبریم و در این امر کوتاهی نمی کنیم میتوان دریافت که حضرت راه ارتباط را باز گذاشته اند.

    جوان انقلابی:
    حدیث رو من قریب به مضمون گفتم!!
  • سیده بانو...
  • درست نیست در رابطه با این مسائل باهاتون بحث کنم...آخر امیرالمومنین علیه السلام برای تفرقه پیدا نشدن،25 سال تمام،سکووووت کــــــــــــــــــــــــــــــــرد...
    جوان انقلابی:
    واقعا امیرالمومنین(علیه السلام) الان با بحث مورد نظر رابطشون چی بود؟!!!
    ارزو بر جوانان عیب نیست...
    ما نیز هم دوست داریم انقلابی باشیم...انگونه که حضرت ماه هست...
    واقعا لایک داشت این پستت.
    کلا مطالبی که میذاری رو خیلی باهاش حال میکنم

    من فقط دیر به دیر میام عفو کن.
    جوان انقلابی:
    منت میذارید تشریف میارید.
    سلام دوست خوبم.نظرات دوستان رامطالعه کردم جایگاه ولایت و فقیه جایگاه پیامبراکرم(صل الله علیه وآله وسلم)است و اختیاراتی که پیامبر داشته ولی فقیه هم دارا میباشد.برای مثال کسی حق ندارد که چیز حلالی را حرام نماید اما میرزای شیرازی دریک حکم حکومتی استعمال تنباکو را حرام دانسته و محاربه با امام زمان(عج الله تعالی)خواندند پس ببینید کسی حق ندارد حلال خدا را حرام نماید و بالعکس جز معصومین. در شرایط غیبت که امام حاضر نیستند تمامی اخیارات دردست ولی فقیه است و ولی وفقیه میباشد که حکومت شیعه را اداره میکند و طبق نظر خود امام زمان ارواح هنافداه فقیه حجت برما و امام زمان (عجل الله)حجت بر آنها میباشد درصورتی که تعداد فقها درجامعه شیعی زیاد باشد کسی که از همه اعلم تر است به عنوان ولی فقیه و سرپرست شعییان انتخاب میشود.این نکته را هم یادآوری کنم تاوقتی که ماهی در دریا است خوب نمی فهمه که چه نعمت بزرگی داره و قدر آن را نمیداند اما وقتی که از آب درش میارن قدر آب رو می فهمه شما به شیعیان دنیا نگاه کنید تماما فدایی امام خامنه ای(مدظله العالی)میباشند. به شیعیان لبنان و یمن و....و یک داستان اون اینکه به محافظ سید حسن نصرالله میگن چقدر سیدحسن رو دوست داری میگه جونم رو براش میدم،میگن امام خامنه ای رو چقدر دوست داری میگه اگه آقا بگه،سر سید حسن نصرالله رو از تنش جدا میکنم ....بیشتر قدر ولایت رو بدونیم یاعلی(علیه السلام)
    جوان انقلابی:
    اللهم احفظ امامنا الخامنه ای
  • سیده بانو...
  • آفریــــــــــــــــن.اما یه چیزو یادتون رفت بگیدا...کسانی که مرجع شان میرزای شیرازی بوده فقط بایــــــــــــــد انجام می دادن و بهشون واجب بود....مقلد های مراجع دیگه،چنین وظیفه ای نداشتن.اما کردن...
  • سیده بانو...
  • با عرض معذرت اما واقعا دوست ندارم بحث کنم...
  • سیده بانو...
  • آقا نیا اینجا کسی یعقوب نیست...
    ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
    می تونم براتون دلیل بیارم.اما دوست ندارم فضای مناظراتی ایجاد کنم...
    یا حق
    جوان انقلابی:
    البته یعقوب زیاد داریم،ولی نمیشناسیمشون!
    آقا خودشون به همه چیز اشراف کامل دارن به قول دوستمون یعقوب زیاد چشم ماکوره نمی بینیم نگیم آقاهم نمی بینه
  • سیده بانو...
  • ببخشید آقای عبدالله،فرزند ابا عبدلله!!!!!
    لطفا بی خیال موضوع شید.من شدم.شما نشدین؟تو رو خدا بی خیال.باشه؟؟!!نیام دوباره ببینم اینجا کامنت بی ربط گذاشتیا...
    اونوقته که یه مدل دیگه میشم...رعایت کنید
    دوستان سعی کنید با همدیگه دوست باشید

    وقتی ما دشمن مشترک داریم،نباید بر مسائل جزئی وارد بشیم!

    هدف انقلاب ما رسیدن به ارزش ها و برافراشته شدن پرچم اسلام در جهان و رساندن پرچم این انقلاب به حضرت موعوده.

    دشمن مشترک ما صهیونیسم جهانیست.
  • سیده بانو...
  • میانجی گری چه حسی داره؟
    جوان انقلابی:
    حس نا گفتنی!:d
    محمدعزیزم مسئله ولایت فقیه جز مسائل اساسی دین ماست همین طورکه گفته شده امامت جزء اصول دین است حضرت آقا نائب امام زمان میباشد اما تبری ازدشمنان جز فروع دین است حواسمان جمع باشد
    جوان انقلابی:
    داداش خودت رو معرفی نکردیا!
    به به..خدا خیرتان دهد....پیگیر بودم و قبل از اطلاع شما به لیست انقلابی ها پیوسته بودید
    جوان انقلابی:
    پس دیر مخابره کردم عملیات رو! :d
  • میشه شفاعتم کنی پسرخاله
  • شهدا سنگ نشانند که ره گم نکنیم.

    سلام بزرگوارباوصیتنامه های جالب شهدابروزم ومنتظزنظرات ارزشمندشما
    التماس دعا
    اجرت باشهدا
    جوان انقلابی:
    سلام علیکم،انشاالله
    از وبلاگ های انقلابی و امواجتون به اینجا رسیدم
    مطالب وبلاگتون رو هم اجمالا تورق کردم.
    با اجازه لینک میشید در حریم دل
    جوان انقلابی:
    ممنون که سر زدید.
  • عاشق شهادت
  • زیبــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــا بود...
    ماهم انقلابی شدیم :)

    باشد ک در عمل هم همینطور باشه...
    جوان انقلابی:
    باشد تا از عاملین باشیم...
    سلام
    جریانی نداره
    یه اسمه!

    سانتا ماری
    ماریا
    ماریانا
    مریم
    ماریه

    مخففی از همه ی اینا !!!
    جوان انقلابی:
    حق با شماست!
    ما هم امید داریم...
    سلام مطلبت خیلی خیلی زیبابود
    اجازه می دهید از مطلبت با ذکر منبع در وبلاگمون استفاده کنیم؟
    جوان انقلابی:
    موردی نیست،استفاده شود...
    انشاالله شاگرد خلفی باشید
    یاحنان
  • محمد یاراحمدی
  • سایانورا (تشکر به زبان ژاپنی) چخ ممنون (ترکی)
    tank you  (انگلیسی)     دمت قیژ (لب خطی) درود (پارسی )
     
    چَهچَه کمُ الله بالخیر (عربی)

    به امید دیدن روزی که دانلود شوی
    جوان انقلابی:
    خدا هدایتت کنه :)
  • هانیه سادات
  • سلام.

    موج وبلاگی خیلی قشنگی بود.

    ما رو هم لطفا به فرزندان اضافه کنید اگر قابلیم.

    ارسال دیدگاه

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">