تهران - کربلا

.
تهران - کربلا

بده در راه خدا من به خدا محتاجم
من به بخشندگی آلِ عبا محتاجم

از قنوتِ سحرِ مادرتان جاماندم
پسرِ حضرت زهرا به دعا محتاجم

مهربان ، کاش زُهیری بَغلم می کردی
من به آغوشِ پُر از مهرِ شما محتاجم

شوقِ پرواز بده روحِ زمین گیرِ مرا
به جنونِ سرِ اِیوان طلا محتاجم

دودِ این شهر مرا از نفس انداخته است
به هوای حرم کربُبلا محتاجم

چقدَر گریه کنم تا نبری از یادم
در سراشیبیِ قبرم به شما محتاجم...

چی شد چادری شدم؟

يكشنبه, ۱۷ دی ۱۳۹۱، ۰۲:۳۱ ب.ظ

چی شد چادری شدم؟ عنوان کتابی است که از مجموع خاطرات و نظر های بیان شده در وبلاگی بوده که به یک کتاب بسیار مفید درآمده است.
به کلیه دوستان توصیه میکنم که این کتاب رو تهیه کنند و مطالعه کنند که خالی از لطف نیست!
شرح:
این کتاب مجموع خاطراتی از دخترانیست که با یک جرقه کوچک اما بزرگ در زندگیشون حجاب کامل رو برگزیده اند و آن را برای همیشه  با علاقه پذیرفته اند.
مولف این کتاب ارزشمند خانم"عالیا نراقی"است.
قیمت این کتاب هم5000تومان میباشد،که انصافا به مطالب درونش می ارزد.
برای تهیه ی این کتاب میتونید به:
تهران-میدان شهدا-متروی میدان شهدا-فروشگاه کتابستان مراجعه کنید.و یا به سایر کتاب فروشی ها میتونید مراجعه کنید.
برای اطلاعات بیشتر از کتاب های جدید به سایت کتابستان مراجعه کنید:ketabestaan.ir


  • جوان انقلابی

چادر

فرهنگی

اجتماعی

کتاب

نظرات  (۲)

سـلام

نوشته‌ بودید که:
دلمان که میگیرد،تاوان لحظه هائیست که دل می بندیم...

ما وقتی دل می‌بندیم، پای همه‌چیزش می‌ایستیم؛ پای تاوان‌ش حتّی، پای دل‌های گرفته‌مان حتّی‌تر.


+ممنونم از حضورتان

---------------------
عقیدمیگه:
سلام.
بنده منظورم جدایی نبود،بلکه خاطره ها بود...
  • نجات یافته
  • تمام سپاسم از آن کسی هست...که به من نیازی نداشت...اما فراموشم نکرد...تو را سپاس خداى من..

    سلام
    مطالب وبلاگتون مفیده
    با اجازه لینکتون کردم
    ممنون که بهم سر زدید

    ---------------------------
    عقید میگه:
    سلام علیکم.
    خواهش میکنم،نظر لطفتونه،اجازه ی ما هم دست اهل بیته.

    ارسال دیدگاه

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">