تهران - کربلا

.
تهران - کربلا

بده در راه خدا من به خدا محتاجم
من به بخشندگی آلِ عبا محتاجم

از قنوتِ سحرِ مادرتان جاماندم
پسرِ حضرت زهرا به دعا محتاجم

مهربان ، کاش زُهیری بَغلم می کردی
من به آغوشِ پُر از مهرِ شما محتاجم

شوقِ پرواز بده روحِ زمین گیرِ مرا
به جنونِ سرِ اِیوان طلا محتاجم

دودِ این شهر مرا از نفس انداخته است
به هوای حرم کربُبلا محتاجم

چقدَر گریه کنم تا نبری از یادم
در سراشیبیِ قبرم به شما محتاجم...

مشهد - تهران

دوشنبه, ۲۵ شهریور ۱۳۹۲، ۱۱:۰۳ ق.ظ

عقید مینویسد:

 

سلام

جای همه ی دوستان بسیار خالی! :)

هشت روز خدمت آقا بودن خیلی خوب و با صفاست، حتی نماز های دورکعتی!! :))

 

روزی ما نبود میلاد حضرت رو درک کنیم ولی رنگ و بو شهد و شیرینیش رو درک کردیم!

 

یه چندتا عکس انداختم ولی فکر کنم بیان با ما راه نمیاد و نمایش نمیده! :(

 

و این صوت هم من خیلی دوست دارم

{+++}

 

میرم آماده بشم برای پست بعدی...

 

  • جوان انقلابی

خاطرات

زیارت

نظرات  (۱۴)

  • پلڪــــ شیشـہ اے
  • سلام علیکم

    جناب مَشَدی
    زیارتتون قبول حق!
    خوشا به سعادتتون!
    متشکرم از لطف تون! هیچی بیشتر از این مزه نمیده که نرفته دعاهات به آقا رسیده باشه اونم مستقیم! 

    خداقوتت
    یاعلی(صلوات برای فرج)
    جوان انقلابی:
    سلام

    ممنون، سلامت باشید.

    اتفاقا به این موضوع فکر کردم! :)
  • +نورالهُدی❥ ...
  • thank's a lot...
    سلام...زیارت قبول...
    اوخ اوخ ینیا چه جای توپی رفتید...سعادت میخواد...
    جوان انقلابی:
    سلام

    مچکرم.

    بعله بهشتیه برا خودش.
    سلام
    زیارت قبول
    جوان انقلابی:
    سلام

    مچکرم :)
    ما یه هفته اومدیم تهران دوست تهرانیمون لهجه مشهدی رو یاد گرفته بود!!
    شما که هشت روز آب مشهد رو خوردید یه چشمه بیاید ببینم!!!
    جوان انقلابی:
    نه' من تا آخرین لحظه پای آرمان های لهجم بودم! :)
  • عاصی گنهکار
  • میلت اگر کشید که ضمانتم کنی
    آهوی با وفای وفای تو می شوم
    روزی اگر بناست فدای کسی شوم
    سوگند می خورم که فدای تو می شوم
    ناراحتم خدای نکرده ولم کنی
    من تازه دارم از فقرای تو می شوم
    شب های قبر منتظرم ایهاالرئوف
    بیهوده نیست اینکه گدای تو می شوم
    دست مرا برای گدایی نوشته اند
    رزق مرا امام رضایی نوشته اند
    ****
    سلام علیکم برادر، زیارت خیلی قبول.
    میلاد حضرت رضا ع هم بر شما و خانواده محترمتان خیلی مبارک.
    جوان انقلابی:
    سلام

    و بر شما نیز
  • هانیه سادات
  • من که دست بردار نیستم !
    از همین دور
    السلام علیک یا علی بن موسی الرضا
    +
    سلام
    عیدتون مبارک
    زیارتتون قبول
    التماس دعا

    جوان انقلابی:
    منم نیستم!

    سلام

    و بر شما نیز

    مچکرم

    محتاجیم
    من ندیدم که کریمی ، به کَرَم فکر کند . ! 
    به چه مقدار به زائر بدهم ؟ فکر کند ... 

    از شما خواستن ؛ عشق است ؛ ضرر خواهد کرد ...
    هرکه در وقت گدایی ؛ به رقم فکر کند ...

    بهتر آن است که زائر ؛ اگر آمد به حرم ...
    سه قدم عشق بورزد ، دو قدم فکر کند
    .

    میلاد مبارک : )
    جوان انقلابی:
    و بر شما نیز...

    زیارتتان قبول

     

    جوان انقلابی:
    مچکرم

    نصیب شما انشاالله چندین باره
  • ₪ بنـتـ الـهـدے₪
  • عیدمیلاد آقا امام رضا مبارک!
    زیارت قبول
    دوباره برنگشته،دل!
    هوای مشهــــدت کرده
    جوان انقلابی:
    و بر شما نیز مبارک

    مچکرم

    نصیب شما انشاالله
    سلام و رحمه الله
    شهر ما خوش گذشت بهتون؟
    زیارت هم قبول اخوی...
    جوان انقلابی:
    سلام

    بسیار زیاد!  :)

    سلامت باشی
    زیارت گوارای وجودتون...
    جوان انقلابی:
    سلام

    و همچنین شما...
  • +نورالهُدی❥ ...
  • تبریک تولد...
    انگلیسی اش واسه شماست که خعلی دوست دارید=)
    Happy birthday to you=)
    انشاالله عمر با عزت گریبانتونو بگیره جوری خوشبختی بزنتتون که نفهمین از کجا خوردین=)
    (دعا نفرینی بود=)) ))
    جوان انقلابی:
    مچکرم

    انگلیسیش هم دوست دارم! :)

    دعا هم انشاالله دوجانبه باشد! هم برا من هم برا شما :)
    زیارتتان قبول

    جوان انقلابی:
    قبول حق' ممنون
  • مـَـ ه جَـبـیـטּ
  • » زیارت قبول .
    جوان انقلابی:
    دعاگو هستم

    ارسال دیدگاه

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">