تهران - کربلا

.
تهران - کربلا

بده در راه خدا من به خدا محتاجم
من به بخشندگی آلِ عبا محتاجم

از قنوتِ سحرِ مادرتان جاماندم
پسرِ حضرت زهرا به دعا محتاجم

مهربان ، کاش زُهیری بَغلم می کردی
من به آغوشِ پُر از مهرِ شما محتاجم

شوقِ پرواز بده روحِ زمین گیرِ مرا
به جنونِ سرِ اِیوان طلا محتاجم

دودِ این شهر مرا از نفس انداخته است
به هوای حرم کربُبلا محتاجم

چقدَر گریه کنم تا نبری از یادم
در سراشیبیِ قبرم به شما محتاجم...

سکوتم رو دار میزنم!!

شنبه, ۹ شهریور ۱۳۹۲، ۰۱:۳۶ ب.ظ

 

 

متن این پست حذف گردید.

 

 

 

******************************************************

کلام معصوم: مبغوض ترین و منفور ترین مردم در نظر، کسانی باید باشند که بیش از همه به عیب جویی مردم میپردازند.{امیرالمومنین(ع)} غررالحکم ص 586

پیام شهید: از شما میخواهم که در مرحله ی اول خود را بسازید و بعد دیگران را.{شهید مجتبی کاظمی}

________________________________________________________________

 

 

 

کاملا بی ربط: اگر دخترها نبودند تمام عروسک های دنیا یتیم میشدند!!

  • جوان انقلابی

خاطرات

فرهنگی

اجتماعی

نظرات  (۱۷)

  • +نورالهُدی❥ ...
  • صلـــــــــــــــــــــوات=))))

    جوان انقلابی:
    اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
  • +نورالهُدی❥ ...
  • صلــــــــــوات دوم رو بلند تر ختم کنید=)))
    سلام
    تموم حرفات قبول اما تجربه ثابت کرده تو عصبانیت نمیشه تصمیم گرفت
    خوب نیست تو عصبانیت دنبال چرای داستان بگردی و قضاوت کنی
    البته نظر منه
    ببخشید
    جوان انقلابی:
    سلام

    اتفاقا اصن عصبی نیسم!!

    با کمال آرامش نوشتم، چون میدونم این ماجرا سر دراز دارد...!!

    سلامت باشی
  • پلڪــــ شیشـہ اے
  • سلام علیکم
    اینجوری خیلی سخت میکشه که همیشه سر یکی توی زندگی آدم باشه 
    من تجربش نکردم ولی خیلی سخته 
    خداوندا چرا بعضی وقتا ما ها به خودمون اجازه میدیم باعث آزار دیگران بشیم 
    زندگی تون به حق حضرت مادر زهرای فاطمه(س) پُر از آرامش باشه انشاالله
    به یاد تون هستیم انشاالله

    خداقوت 
    یاعلی(صلوات برای فرج)
    جوان انقلابی:
    علیکم السلام

    واقعا :|

    ممنون از دعای زیبا.

    زیارت تشریف میبرید؟

    یاریحان
  • پلڪــــ شیشـہ اے
  • نه !
    کلن گفتم !
    آخه همه مون در برابر هم مسئولیم برای همین همیشه به یاد همه دوستان هستیم !
    جوان انقلابی:
    آهان!

    ازین لحاظ منظورتون بود! :)

    اوکی اوکی متوجه شدم. :)

    سلام علیکم عزیزم 

    اقاجون ازاین اتفاق ها برا همه هست فقط خاطر ما ناراحت شد رفیقمون (.....)این جوری داره اذیت میشه 

    متاسفانه برای ما هم هست امام یه جور دیگه 

    من خودم تواین جور مواقع با رفیق های بزرگ ترم مشورت میکنم خدائیش ادم اروم میشه 

    به نظرم باصاحب وبلاگ عشق علیه السلام یه رایزنی هایی داشته باشید 

    بابا هم گزنیه مناسبیه 

    عزیزم با خودت یه خلوت داشته باش ببین کدوم یکی از حرفاشون درسته 

    رولجبازی همه حرفاشون رو رد نکنیا!

    راستی لب تابتون مبارک 

    داداش جون التماس دعا شدید داریم


    جوان انقلابی:
    سلام

    آقا شما متبرک میکنی وبلاگ مارو با اومدنتون ؛)

    اتفاقا مشورت داشتم.

    ههههه :)) مچکر

    محتاجیم.
    یا علی
    کاملا مشخصه که با آرامش این پست رو نوشتیا.
    بیا ما رو بزن خالی شی.
    خیلی پر شدی برو خالی کن خودت رو پیش یکی
    مادر گزینه ی مناسبی هستش .
    آقا اصلا هرکی بهت گیر داد بگو من اینجوریم    والا
    اصلا موهات رو سر بالا بده.
    یه بتوچه به همه ی اینا بگی حله.
    اصلا عکس محسن چاووشی با زنش رو بذار توی گوشیت ببین کی جرات داره حرف بزنه.... والا
    آقا گوشی یه وسیله شخصیه مثل مسواک چرا میدی دست مردم مسواکت رو.
    آقا ما هواتو داریم
    یا علی...
    جوان انقلابی:
    کاملا در آرامش! :)

    خودم رو خالی کنم رو مادر و اون رو پر کنم!!! هرگز!!

    چاووشی و زنش??!!

    بی هوا نشی :))

    یاریحان
  • پلڪــــ شیشـہ اے
  • سلام علیکم
    تشریف بیارید عکس العمل یواشکی رو مشاهده کنید 
    نظرتون را اضافه کنید جناب 
    شهادت امام عزیز رو بهتون تسلیت میگم. صلوات هدیه به ایشان 

    خداقوت
    یاعلی(صلوات برای فرج)
    جوان انقلابی:
    سلام

    انشاالله

    و بر شما نیز

    یاریحان
    سلام

    خو مگه چشه ادم 12 شب زنگ بزنه به رفیقاش بگه کوجایی؟!

    ما همیشه زنگ میزدیم به هم بعدشم ظرف سه سوت میرفتیم همونجا که رفیقمون بود دور همی. (البته دوران مجردیا! الان دیگه سر به راه شدیم داغون)

    کلن خوب نی آدم تو کار کسی دخالت کنه ولی رفیق فرق داره
    رفیق اگه واقعنی رفیق باشه دلسوز باشه حتی دخالتشم خوبه

    غیر اینه؟

    (ولی حاجی نزنی طرفو له و لورده کنیا! همچین بگی نگی شمام اعصاب نداریا مثه ما... خلاصه رعایت بچه مردمو بکن.)

    یاعلی
    جوان انقلابی:
    سلام

    حق گفتی! حقا حق
    آقا من نمیگم برو خالی کن رو مامانت تا خودت خالی شی که جوون
    من میگم در حد مشورت وگرنه برو تو کود داد بزن خالی شی :-)
    یا علی...
    جوان انقلابی:
    :|
  • پلڪــــ شیشـہ اے
  • سلام علیکم

    اگر فرصتی بود با مطلب جدید به روزیم 
    "مگه چه اشکالی داره / شما اُملی "

    خداقوت
    یاعلی(صلوات برای فرج)
    یازینب(صلوات برای عمه)
    جوان انقلابی:
    سلام

    میرسم خدمتتون
  • ₪ بنـتـ الـهـدے₪
  • اگر دیر آمدم.....
  • محمد دنیوی زاده
  • آفرین
  • قلمداد ظهور
  • *قسمتی از دل نوشته هام  از ا رد و   ج ه ا دی*

    هرچند حذف شد ولی من قبلاخوندمش :)
    اصلا یه سری کلا فقط دوس دارن کار به کار دیگران داشته باشن...والا

    جوان انقلابی:
    شکستشون دادم سنگین! :)
    اهان ولی همین الان یه جمله خوندم خوبه شماهم بشنوید...اگه کسی پشت سرشماحرف زدو اونجوری بودیدواقعا توبه کنید..اگر اونجورنبود یاحرف بی ربط میزد کلا خدا روشکرکنیدکه اونطورنیست و ازخدا برای اون طرف امرزش بخواید..
    جوان انقلابی:
    100 در 100
  • مـَـ ه جَـبـیـטּ
  • سلآم

    چرا حذف شد ؟
    اصن متنِ ش راجب چی بود ؟
    جوان انقلابی:
    سلام

    مقداری تندروی کرده بودم!

    راجع به خودم بود.

    ارسال دیدگاه

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">