تهران - کربلا

.
تهران - کربلا

بده در راه خدا من به خدا محتاجم
من به بخشندگی آلِ عبا محتاجم

از قنوتِ سحرِ مادرتان جاماندم
پسرِ حضرت زهرا به دعا محتاجم

مهربان ، کاش زُهیری بَغلم می کردی
من به آغوشِ پُر از مهرِ شما محتاجم

شوقِ پرواز بده روحِ زمین گیرِ مرا
به جنونِ سرِ اِیوان طلا محتاجم

دودِ این شهر مرا از نفس انداخته است
به هوای حرم کربُبلا محتاجم

چقدَر گریه کنم تا نبری از یادم
در سراشیبیِ قبرم به شما محتاجم...

اعلام حضور

يكشنبه, ۱۳ مرداد ۱۳۹۲، ۰۶:۴۸ ب.ظ

عقید مینویسد:

 

شهری که فقط با یک نفس زنده است! تهران.

سلامتی حضرت آقا ولی امر کل مسلمین جهان صلوات.

 

اونایی که تو تهران زندگی میکنند میفهمند که من چی میگم! وقتی حضرت ماه میرن مشهد و یا شهر های دیگه حال و هوای تهران اصلا میریزه به هم!

شهری که فقط با یک نفس زنده است! تهران.

-----------------------------------------------

سلام به همه، آقا من برگشتم! :)

البته هنوز کامل برنگشتم! نصفم برگشته!

من اومدم خوش اومدم، این حرف نصفی از خودمه که برگشته! اون نصف دیگم هنوز در گیره تا بیاد! :)

 

از همین تریبون از وبلاگ {آخرین ایستگاه،شهادت} تشکر میکنم که در نبود بنده تمامی نظرات شما دوستان رو با هماهنگی من جواب میدادن.

دستشون درد نکنه :)

سر فرصت میام تمام پست هایی رو که گذاشتید و نخوندم رو میخونم.

 

هدفم ازین پست اعلام حضور بود، آخه دیدم نباید توی این شرایط سنگر خالی کنم.

 

یا ریحان

  • جوان انقلابی

خاطرات

نظرات  (۳۴)

  • +نورالهُدی❥ ...
  • تو کدوم شرایط؟؟!!
    جوان انقلابی:
    سلام

    متوجه نشدم؟!

    چی تو کدوم شرایط؟!!
  • +نورالهُدی❥ ...

  • "هدفم ازین پست اعلام حضور بود، آخه دیدم نباید توی این شرایط سنگر خالی کنم."

    کدوم شرایط؟



    جوان انقلابی:
    بازم سلام!

    آهان!

    شرایط کنونی حاکم بر دنیا که دارن تبلیغ ضد دینی و... میکنند.

    ما هم که نباید بشینیم نگاه کنیم که! از ما حرکت از خدا هم کمک و برکت.
    به سلامتی
    یا علی
    جوان انقلابی:
    سلامت باشید
  • رها پاک سرشت
  • سلام خوش اومدین.....

    واسه سلامتی امام خامنه ای صلوات.....

     

    جوان انقلابی:
    سلام

    اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
  • محرم نینوا
  • آورین:)
    تبریک میگم
    جوان انقلابی:
    سلام

    مچکرم :)
  • رها پاک سرشت
  • دنیای من آقای من
    اللهم الجعل محیای محیای من
    من برای تو گریه میکنم تو برای من
    آقای من

     

    سامون بده
    لیلای من یک خبری به مجنون بده
    من که مردم کرب و بلاتو نشون بده
    سامون بده

     

    میگم عاشقم
    اما خودم بهتر میدونم که نالایقم
    کدوم عاشقی!!!! من که همیشه برای تو آینیه دقم
    کجا عاشقم!؟

     

    دوا بده
    درد بده
    هر چی دارم ازم بگیر به من یه کربلا بده

    یا علی.

    جوان انقلابی:
    رضا هلالی و این شعرش.

    یاعلی
    برادر من که خیلی خوشحال شدم این پستتو دیدم.
    یا علی.
    جوان انقلابی:
    سلام

    و ما نیز از نظر شما... :)
  • خانم چادری
  • ماهم با کیلومترها فاصله، زیر سایه پر برکت حضرت آقا داریم زندگی میکنیم و نفس میکشیم. به قول حضرت امام خمینی: دراین هوای مسموم که نفس میکشی و هرلحظه به مرگ نزدیک میشی(منظورشون هوای مسموم دنیاست) دلخوشی ما به اینه که عاشق رهبر و ولایت باشیم و درغیاب آقا امام زمان سرباز سید علی باشیم.
    جوان انقلابی:
    سلام

    ما هم با کیلومتر ها فاصله از خودمون!! زیر سایه حضرت ولی عصر و نائبشون نفس میکشیم.
    اللهم صل علی محمد و آل محمد
    واقعا همینطوره ..اصلا آقا میرن شهر دیگه من بهشخصه یه جوری میشم!
    خوش اومدید
    جوان انقلابی:
    سلام

    بله واقعا همینطوره.
    سلام.
     آمدی جانم بقربانت....
    راستی! لپ تاپ تونم مبارک.
    اگر میشه ی عکس باهاش بندازیم برادر.

    جوان انقلابی:
    سلام

    آمدم جانم به قربانت... :)

    قابل نداره! مال شما! خبرا چه زود میپیچه! :)

    خخخخ
    سلام داداش عزیزم

    به لطف خدا و دعای خوبان خوبیم

    دعاگوی شما و حضرت ولی امر هستیم

    یاعلی
    جوان انقلابی:
    سلام

    الحمدالله.

    سلامت باشی بزرگوار
    سلام
    آقا لازم به تشکر نبود که وظیفه بود
    خجالت زده کردین بنده رو
    ای بابا ذوب شدم از خجالت نچ :)
    یا علی...
    جوان انقلابی:
    اختیار دارید! شما صاحب منسبید! :)

    :)
  • پلڪــــ شیشـہ اے
  • سلام علیکم
    رسیدن بخیر 
    چشممان به پست آخر خشک شده بود

    یاعلی
    جوان انقلابی:
    سلام

    ممنون

    اختیار دارید :)

    یا ریحان

    یک شب مانده که با گریه مباهات کنم

    به حسینیه بیایم و مناجات کنم 

    یک شب مانده ابوحمزه بخوانم یارب

    از سر خوف و رجا با تو ملاقات کنم

    کاش آدم بشوم... محض رضای دل تو

    پی عصیان نروم ، بلکه مراعات کنم

    رمضان آمد و رفت و من بیچاره فقط

    باید اظهار پشیمانی از عادات کنم

    مطمئنم وسط روضه مرا می بخشی

    یادی از زخم سر مادر سادات کنم 

    بی نوایم به علی نان و نوایم بدهید

    روسیاهم نظری کرده بهایم بدهید

    آرزویم همه این است مقرب باشم

    میشود که دوسه تا جام بلایم بدهید

    سگ اصحاب علی هستم و در خانه ی او

    میشود با کرم فاطمه جایم بدهید؟؟

    به هوای سفری سوی نجف میمیرم

    پر پرواز به ایوان طلایم بدهید 

    باب رفتن به نجف از گذر کرببلاست

    به حسین بن علی حال بکایم بدهید

    نذر کردم پدر و مادر خود را ببرم

    دو سه تا تذکره ی کرببلایم بدهید

    اربعین...لطمه زنان...شارع بین الحرمین

    .

    رخصت هروله در سعی و صفایم بدهید

    جوان ، دعا کن ان شاالله اربعین باهم دیگه بریم.

    جوان انقلابی:
    سلام بسیار زیبا

    انشاالله
  • هانیه سادات
  • این بار خدایا !

    مرا غُل و زنجیر کن !

    او که با یک قل اعوذ به تــــــو نیست میشود ...


    +


    نشد که شب های مهم خدمت برسیم برای التماس دعا

    این یکی دو شب باقیمانده دعا بفرمایید ...

    جوان انقلابی:
    سلام، خدایا مارا زنجیر کن...

    +

    محتاجیم شدیدا ما هم...
  • +نورالهُدی❥ ...
  • طلبه امروزی
  • سلام

    با مطلب " حجاب اختیاری " بروز هستم . در این مقاله بحث می شود که آیا در اسلام حجاب اختیاری است یا اجباری ؟؟؟؟ " حیات العلم بالرد و بالنقد " ما را با نقدها و نظرات خود یاری کنید .

  • رها پاک سرشت
  • سفری نو آغاز کرده ام....
    یا علی....
    جوان انقلابی:
    علی یارتان...
  • سمیه ناصری
  • من دفعه اول میام وبلاگتون......یکم گیج شدم
    جوان انقلابی:
    سلام

    دقیقا کجاش گیج کننده بود؟
    علی مددی

    ــــــــــــــــــــــ
    عید فطر مبارک

    ▌║█║sajjadabdi▌║█║
    جوان انقلابی:
    سلام

    و بر شما نیز...
    حلول ماه عید و شادی مسلمین است / پایان ماه روزه، برای صائمین است
    نشاط و افتخـار و شـادی و سربــلندی / از محـک الهی برای مؤمنین است
    این عید فرخنده را به شما عاشقان و دلدادگان صیام و خانواده محترمتان تبریک و تهنیت عرض می نماییم.
    جوان انقلابی:
    سلام

    و بر شما نیز...
  • خانم چادری
  • عید فطر و جشن طاعت بر ره یافتگان ضیافت الهی مبارک
    عیدتان مبارک
    جوان انقلابی:
    سلام

    ممنون

    و بر شما نیز...
    سلام بزرگوار
    عید دوباره خدایی شدنمون مبارک!
    به روز هستیم، تشریف بیارید خوشحال میشیم...
    اللهم عجل لولیک الفرج
    جوان انقلابی:
    سلام

    و بر شما نیز...
  • احسان ایرانی
  • سلام
    خسته نباشید ... عید شما مبارک

    بروز هستم خوشحال میشم سر بزنید
    جوان انقلابی:
    سلام

    سلامت باشید. بر شما نیز.
  • ابالفضل(عبدالله)
  • سلام علیکم
    آقامداحی حاج حسین که تو پست قبلی بودخیلی خوب بود
    یاعلی
    جوان انقلابی:
    سلام

    قابلی نداشت.

    یاعلی
    در این شهر ، نفس یار امامم به مشامم می رسند
    نفس سید علی خامنه ای در این شهر سبب اوج و غرور است . 

    دوستان بی وفای شهر ما چندیست که پیمان و وفا برده اند از یاد ، شهدا کرده فراموش ......
    دل رهبر ، دل امت ، دل من گشته پریشان 

    کم لطفی این مردم شهر ، مرا از نفس انداخته است .
    به هوای حرم کرببلا محتاجم
    جوان انقلابی:
    خیلی هم زیبا
    سلام داداشم

    آقا خیلی مخلصیم.

    صرفا اومدیم جهت عرض ارادت

    پاسخ کامنتاتون رو همونجا دادیم خدمتتون

    یاعلی مددی
    جوان انقلابی:
    سلام

    آقا ما بیشتر

    صرفا اختیار دارید

    خوندم

    یاریحان
  • خادم الشهدا
  • بسم الله الرحمن الرحیم

    سلام علیکم

    "شیطون بزرگترین اشتباهت این بود که داشتی شرع رو نادیده می گرفتی. و شده بودی منافق !!. "

    منتظر نظرات ناگفته ی شما دوستان سایبری هستیم

    التماس دعا

    یا علی مدد

    ــــــــــــــــــــ
    خدا قوت

    بروزیم به مناسبت 5 شوال
  • کوثر ✜عاشق شهید همّت✜
  • سلام
    قلمتان مستدام..

    اللهم عجل لولیک الفرج
    اللهم احفظ قائدنا امام الخامنه ای
    اللهم ارزقنا شهادة فی سبیلک
    سلام
    +با مطلب جدیدی بروز شدیم
    *مشتاق نظراتون*
  • مـَـ ه جَـبـیـטּ
  • بِ سلآمتی ..
  • کوثر ✜عاشق شهید همّت✜
  • سلام
    پنجمین جلسه ی منبر مجازی با حضور استاد عالیقدر آیت الله مکارم شیرازی برگزار خواهد شد.
    منتظر حضور شما هستم.

    اللهم عجل لولیک الفرج
    اللهم احفظ قائدنا امام الخامنه ای
    اللهم ارزقنا شهادة فی سبیلک
    بده در راه خدا من به خدا محتاجم
    من به بخشندگی آلِ عبا محتاجم

    از قنوتِ سحرِ مادرتان جاماندم
    پسرِ حضرت زهرا به دعا محتاجم

    مهربان ، کاش زُهیری بَغلم می کردی
    من به آغوشِ پُر از مهرِ شما محتاجم

    شوقِ پرواز بده روحِ زمین گیرِ مرا
    به جنونِ سرِ اِیوان طلا محتاجم

    دودِ این شهر مرا از نفس انداخته است
    به هوای حرم کربُبلا محتاجم

    چقدَر گریه کنم تا نبری از یادم

    در سراشیبیِ قبرم به شما محتاجم..


    :)        =;

    جوان انقلابی:
    کپی برابر اصل است :)

    ارسال دیدگاه

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">