تهران - کربلا

.
تهران - کربلا

بده در راه خدا من به خدا محتاجم
من به بخشندگی آلِ عبا محتاجم

از قنوتِ سحرِ مادرتان جاماندم
پسرِ حضرت زهرا به دعا محتاجم

مهربان ، کاش زُهیری بَغلم می کردی
من به آغوشِ پُر از مهرِ شما محتاجم

شوقِ پرواز بده روحِ زمین گیرِ مرا
به جنونِ سرِ اِیوان طلا محتاجم

دودِ این شهر مرا از نفس انداخته است
به هوای حرم کربُبلا محتاجم

چقدَر گریه کنم تا نبری از یادم
در سراشیبیِ قبرم به شما محتاجم...

بدون تیتر!

چهارشنبه, ۱۵ خرداد ۱۳۹۲، ۱۲:۰۳ ق.ظ

عقید مینویسد:

 

نمیدونم چی بگم! آقا یکی هست منو آروم کنه! من دلم پره!

دلم گریه میخواد!! از نوع بهاریش!!

هوای دلم ابریه! سنگینه! رعد و برق زیاد میزنه!

میخوام سرم و بذارم رو شونه ی کسی و فقط گریه کنم!

فقط گریه...گریه...گریه...

خودم شانه های مادرم را ترجیح میدهم!

گریه دارم...گریه...گریه...

دلم تازگی میخواهد!

 

اینقدری که منتظر درست شدن اوضاع مملکت بدست رئیس جمهور آینده هستیم، اگه منتظر امام زمانمون بودیم تا الان تشریف آورده بودند...!!

آقا جان من دلم گرفته! خودم و خودت و خدای خودمون ازش خبر داره!

ولی انگار خودم هم نمیدانم با خودم چند چند شدم!

-----------------------------------------------------------------------------------------

آقای جلیلی راست میگویند:

راهی را که دست جانباز حضرت ماه نشان میدهد،پای جانباز شما باید طی کند.

 

 

خارج از بحث دلِ گرفتم، این رو میفهمم که منم باید خون بدم.

البته خونِ سالم!

 

 

لطفا مواظب خودتان باشید!

****************************************************************

کلام معصوم: هیچ مسلمانی را حقیر و کوچک مشمار، زیرا مسلمان هر قدر هم کوچک باشد نزد خدا بزرگ است.{حضرت رسول(ص)}

پیام شهید: شهادت همچون مادریست که تنها فرزندش را در آغوش میکشد.{شهید عباس اسداللهی}

________________________________________________________________

پ.ن1: گالری اشعار بروز رسانی شد.

پ.ن2: دعا کنید مطالبی که اینجا مینویسم خودمم بهشون عمل کنم، وگرنه اوضاعمون خرابه!!

پ.ن3: این پینوشت شخصی اما مرتبط با همه!

 

 

کاملا بی ربط: زندگی جان! عزیزم، اگه افتخاری میدی چند قدمی با ما راه بیا...

نظرات  (۲۵)

این روزها دارم سعی می کنم توی همه ی کاندیداها یه نکته ی مثبت پیدا کنم که هر کی اومد زیادی ناراحت نشم!
مهم ترین وظیفه ی ما همون رای دادنه

جوان انقلابی:
نکته ی جالبی بود!
غمت نباشه جوون!!
یکی اون بیرون واسه من و تو غمگینه!!!
چقدر خوبه که شما اینجا سهمی از بی قراری یار رو دارید...
عین حدیث حقه که میگه:
همانا پیش از آنکه باران بر آنان نازل شود ،پیش از آن مایوس و ناامید بودند(49/روم)
خدایا ماء معین مارا بر ما بشناس و بعد برسان...الهی آمین یا رب العالمین...
این دلگرفتگی خیلی خوبه...
دلگرفتگی برای امام عصر همیشه خوبه...همیشه...
اگر بی قراری بدان یار یاری...و پایان این بی قراری....بهشت است...بهشتی که سرخوش ز دیدار یاری...
یا ریحان به حق ریحانه النبی اللهم عجل لولیک الفرج...
جوان انقلابی:
کاش دل گرفته ی مان واقعا گرفته امام زمان بود!
نه بابا این چه حرفیه...شما باید ما رو حلال کنید ...اون حرف هایی که ما به شما زدیم رو واقعا هر کی دیگه بود نگاهمونم نمیکرد ...
هر حقی بود من گذشتم و ازتون درخواست دارم که شما هم ببخشید...
و من الله توفیق...والعاقبة للمتقین...
راستی به حال امشبتون غبطه میخورم...گریه کردن،دل آدمو سبک میکنه و بار گناه رو کم و بار ثواب رو زیاد...یادمه معلممون خانم مهدی نژاد طبق یه حدیثی از امام صادق علیه الصلوة و افضل السلام میگفت که حتی تباکی (خود را به گریه زدن)برای سیدالشهدا هم ثواب جزیل داره و بهشت بر شخص واجب میشه من ازش پرسیدم که اگر که ما بابت چیز دیگه ای محزون و گریان باشیم،بعد این گریه رو ربط بدیم به سیدالشهدا هم ثواب داره؟؟(گریه بر سیدالشهدا خودتون میدونید چه اجری داره)گفتن بله...میشه...فلذا این توفیق بزرگ رو از دست ندید...همیشه این فرصت ها پیش نمیاد...برای غربت امام عصر هم باید خون گریه کرد....=( واقعا خوشا به حالتون در این شب...امشب رو از دست ندید...
یا حمید بحق محمد یا عالی بحق علی یا فاطر بحق فاطمة یا محسن بحق الحسن و الحسین و منک الاحسان و البکاء الآدم علیه السلام للحسین علیه السلام اللهم عجل لولیک الفرج...الهی آمین...دعا برای ما هم بکنید بعد از فرج...دعا با دل گرفته مستجابه...یا علی...
جوان انقلابی:
ما الگویمان در این بحث ها امام حسن و امام حسین هستند

موقع قیام ما فرزندان عاشورائیم.

موقع صلح یاران امام حسن(ع).

:)
 امام موسی کاظم علیه السلام :

مومن همانند دو کفه ترازوست.
هرگاه به ایمانش افزوده گردد، به بلایش نیز افزوده می گردد.


  • خانم چادری
  • نمیدانم چشمانمان را باید ببندیم و بگوییم چیزی ندیدیم! یا ببینیم و دم بر نیاوریم!
    چی کار میکنند و چی میگویند بعضی از این کاندید ها!!! شاید ما داریم اشتباه میشنویم!!
    جوان انقلابی:
    چشمانمان را باید باز کنیم و بگوئیم.

    البته با بصیرت!
    انشالله که دل ِ گرفته ات ، گرفته ِ یار باشد ، رفیق
    سلام
    مطلب جالبی و فقط خوب تبلیغ می کنی
    جوان انقلابی:
    :)
    سلام خیلی عالی بود. این دل و نوع بینش رو حفظ کن
    جوان انقلابی:
    سلام،چشم.

    سلام علیکم

    یاعلی آقا یاعلی

    داداش جون این که میخوای گریه کنی قصه نداره ،شب جمعه که حاضر ،هئیت هم حاضر مداح هم حاضر مستمع گریه کنم که شما باشی حاضر ،خوب پاشو برو هئیت دیگه!

    اولین مستمع مجلس پرفیض حسین(ع)

    مادرش حضرت زهراست (ع)خدا میداند

    توکه میخوای سربذاری روشونه مادر ........،مادر تومجلسه پسرشه یاعلی (علیه السلام)

    راستی اگه زیارت حضرت عبدالعظیم رفتی التماس دعا

     

    جوان انقلابی:
    سلام.

    نظرت فوق العاده بود جوون!!!! فوق العاده!!

    ممنونتم.

    :)

    البته فکر کنم خون شما ناسالم باشه مگر اینکه........

    جوان انقلابی:
    اینکه....

    سلام

    بی اغراق این پستتون خیلی دلنشین بود حتما از دل برآمده بود

    انشاالله غمتون برا بهترینهای عالم باشه-وقف اهل بیت بشید و البته شهید-

    یا علی مددی

    جوان انقلابی:
    سلام،انشاالله
  • گمنام ولی از جنس ...
  • سلام...

    چقد قلم زیبایی داری...

     

  • از رندانه...
  • اگر دل ، دل نبود میگفتم حالا جای گریه نیست!

    بغض فرو خورده ام،چگونه نگریم؟!...

    العــــــــــــــــجل...
  • محمد یاراحمدی
  • هوا گرفته نبود اون شب   دلم گرفت اون شب
    به مادرم گفتم                   هنوز بارونه.........

    طفلی دلش لرزید     دلش دوباره شکست    
      تو ذل تابستون            تو کوچه برف نشست

    با آمدن دکتر س ع ی د ج ل ی ل ی غمت میره داداش ...... با بصیرت......


    سلام

    گفته بودم چو بیایی غم دل با تو بگویم

    چه بگویم که غم از دل برود چون تو بیایی

     

    اینو همیشه وقتایی می خونم که دلتنگ میرم مشهد. قبل از رفتن کلی حرف برای گفتن دارم اما وقتی می رسم اونجا هیچی یادم نمی مونه که بگم

    اگه هنوز دلت گرفته ست تنها راه رهاییش زیارته... اگه مشهد مقدور نیست امامزاده صالح بن موسی الکاظم هم دست کمی از برادر رئوفش نداره .....

    جوان انقلابی:
    دعا کنید خدا توفیق زیارت بهمون بدن!
    سلام بزرگوار!
    بروزم!!
    ومنتظر نظرات خوبتون!!

    شرمنده شهدا
    سلام برادر از وبلاگتون ممنون دلم خیلی هوای کربلا داره خیلی دعا کنید آقا بطلبه یاحق به من سربزنید ومن رو اد کنید
    آقای جلیلی یه "مرد"ان،نه به معنای عامش بلکه...
    دعا میکنم پیروز این میدان بشن ،هرچند که ایشون پیروز میدانهای بالاتری بودن و هستن.
  • عباس الاسوند
  • هرچه می خواهد دل تنگت بگو...
    یارحمة الله واسعه

    هرکسی خواسته باشد به خدایی برسد
    باید از کشتی تو راهنمایی برسد
    نه فقط فطرس پر سوخته ی تو حتی
    بی تو جبریل محال است به جایی برسد
    سر به زیر قدم توست بها میگیرد
    پس چه بهتر سر ما نیز به پایی برسد

     
    نیستم عاشق اگر منت درمان بکشم
    به روی چشم اگر از تو بلایی برسد

    وقت تو وقت شریفی است ولی بین مسیر
    منتظر می شوی اینقدر گدایی برسد
    بعد از این وقت کرم پشت در خانه مرو
    بگذار این دل ما هم به نوایی برسد
    ما هنوزم که هنوز است سر کار تواییم
    تا ببینیم که از تو چه عطایی برسد
    طلب ماست نداریم همین ما را بس
    اگر از مادر تو چند دعایی برسد
    رحمت واسعه ات کیسه ی ما را پر کرد
    این چه لطفی است به هر بی سر و پایی برسد
    گریه کن های تو همسایه ی زهرا هستند
    بگذارید فقط روز جزایی برسد
    یا حسین است و یا ذکر شریف زینب
    اگر از ما به صف حشر صدایی برسد
    به پریشانی گیسوت قسم نزدیک است
    که به ما هم خبر کرببلایی برسد

    والسلام...

  • جنجال یک سکوت
  • جناب روحانی!اسلام دین آزادی بیان نیست!

  • عاشق شهادت
  • سلام عیدتون مبارک
    با مطلبی تحت عنوان عیدی سرور منتظر حضور گرمتون در وبلاگم هستم
    یا علی...

    رهبری عزیز: ببینید دشمن چه کسی را هدف گرفته و چه کسی برای او خطر آفرین است، همان شخص بهترین خادم ملت است.91/12/24

    ...

    اوباما: جلیلی برای منافع ما در دنیا خطر آفرین است.

    نتانیاهو: اگر رئیس جمهور آینده ایران جلیلی بشود مقاومت تقویت و سلطه ی ما بر منطقه به اتمام می رسد.

    سازمان منافقین: جبهه اصلاحات تمام توان خود را بکار گیرد تا جلیلی روی کار نیاید.

  • کربلایی میثم اسلامی
  • سلام
    بیا وبلاگم مطلب رو بخون نظرت رو بده و بگو واقعا آیا تو به اینجور آدم رأی میدی؟؟؟؟؟؟؟؟
    بیا عکسارو ببین و بگو آیا این فساد نیست؟

    تورو خدا بیا و نظرت رو بگو من منتظرم

    ارسال دیدگاه

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">