تهران - کربلا

.
تهران - کربلا

بده در راه خدا من به خدا محتاجم
من به بخشندگی آلِ عبا محتاجم

از قنوتِ سحرِ مادرتان جاماندم
پسرِ حضرت زهرا به دعا محتاجم

مهربان ، کاش زُهیری بَغلم می کردی
من به آغوشِ پُر از مهرِ شما محتاجم

شوقِ پرواز بده روحِ زمین گیرِ مرا
به جنونِ سرِ اِیوان طلا محتاجم

دودِ این شهر مرا از نفس انداخته است
به هوای حرم کربُبلا محتاجم

چقدَر گریه کنم تا نبری از یادم
در سراشیبیِ قبرم به شما محتاجم...

اخلاص!

يكشنبه, ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۱۲:۵۰ ق.ظ

عقید مینویسد:

 

گفتم تا فضای کشور پر شده از جنب و جوش انتخابات و این حرفا،منم از خلوت بیام بیرون و یه چیزی بگم!!

کی به کیه! همه دارند دم از اخلاص و خدمت و این چیزا میزنند، پای عمل که میرسه وا میرند!

نمونه ی بارزش هم همین آقای بهارِ خودمونه که با بهار بهارش زمستونی شده اقتصادمون!

 

داشتم کتاب تمثیلات حاج آقا مجتهدی(رضوان الله علیه) رو میخوندم که گفتم بی ربط با فضای امروز جامعه ی ما هم نیست:

 

{دلاک،اخلاص}

دلاکی در حمام عالمی را کیسه میکشید،

از عالم پرسید: ریاء چیست؟

عالم به او گفت: اگر در کیسه کشیدن چرکها را بیاوری روی سینه من و نشان بدهی که از من پول بیشتری بگیری ریاء میشود و اگر برای خدا کار کنی اخلاص میگویند.

 

پیامبر(صل الله علیه و آله) می فرمایند:

اَلمُخلِصُ الذی لا یَساَلُ الناسَ شیئا حتی یجد و اِذا وَجَدَ رَضِیَ1

مخلص کسی است که از مردم چیزی نخواهد تا اینکه خودش بیابد و زمانی که یافت راضی شود.

 

خدا انشاالله این انتخابات رو بخیر بگذرونه که واقعا عجیب بعضی ها به خاطر بازی اومدند کاندید شدند،عجیب!

اگه صحبت های ولی امر مسلمین در مورد انتخابات رو گوش بدیم واقعا میشه فهمید که رئیس جمهور اصلح کیه.

 

لنکرانی: باجلیلی قرابت گفتمانی داریم؛گفتمان انقلاب در انتخابات 92 یک پرچمدار خواهد داشت،جامعه جوان ایرانی هاشمی 79 ساله را انتخاب نمی کند.

رای عقید(من) هم خدا بخواد معلومه!

آقای هاشمی با بنز اومد!! - آقای جلیلی با پراید...

_________________________________________________

کلام معصوم: شخص مومن طعنه زن،لعن کننده،ناسزاگو و بدزبان نیست.{رسول اکرم(ص)}

پیام شهید: حرمت خون شهدا را نگه دارید. جدایی ها را از بین ببرید. دلهایتان را به یکدیگر پیوند دهید و وسوسه های دنیا شما را مشغول نکند که زیان کار خواهید بود.{شهید محمد مهاجرانی}

-------------------------------------

پ.ن1: بحار الانوار/373/66

پ.ن2: این اتفاقاتی که الان توی دنیا در حال رخ دادنه مخصوصا اتفاقات سوریه انشاالله دروازه ای برای فرج مولا(ارواحنا فداه) است.انشاالله...

پ.ن3: ای رهبر ما تر کن تو لبی، تا سر ببرم ز دشمن آل علی(منتظر فرمان امام خامنه ای هستیم بریزیم این رژیم فاسد صهیونیستی و حامیان حرومیش که تو جهان جنایت میکنند رو با خاک یکسانشون کنیم)

پ.ن4: خدا یا ما را از کشته شدگان در راه اسلام قرار بده...

پ.ن5: انشاالله در آینده ای نزدیک قراره یه قسمت به وبلاگ اضافه بشه که توش شعرهای مذهبی قرار بدیم با کمک شما دوستان.

 

 

کاملا بی ربط: زیر خودم خط کشیدم که دیده شوم، فکر کردن غلط املائی ام پاکم کردن...!!!

نظرات  (۱۴)

عالی بود وقت کردید به ماهم سر بزنید
  • محمد یاراحمدی
  • سلام . الان تو داری تفرقه میندازی. آقای هاشمی کجا سعید کجا ؟ اون موقعی که آقای هاشمی رفسنجانی بریمانی داشت پولاشو خرج سازندگی کشور بعد از 8سال چنگ نا برابر میکرد سعید داشت توی کوچه ها چال شاه بازی میکرد  . آره داداش . سعید نمدونه 1+5میشه 6حالا اومده یه کشورو اداره کنه . نگاه نکن به ظواهر که با پراید اومده یا با بنز نگاه کن کی چشم و دلش سیر و برای مردم میتپه
    شعار آقای هاشمی:             "پرورش دموکراسی در سایه تحول گرایی "
    جوان انقلابی:
    سلام.
    اولا برادر من تفرقه ای که انداختم کجاش بود؟!!!
    اون موقعی که شما ازش حرفی میزنی توی این زمین خاکی پات رو گذاشته بودی؟!!! کجاش خدمته بوده کاراشون؟!!!!
    بعدش هم شما برو گذشته ی هرکسی هم که دلت میخواد دربیار و ببین چیکاره بوده!!
    5+1 هم که برای کل دنیا روشنه!!!

    حضرت آقا میفرمایند: معیار حال افراد میباشد!!

    آره اخوی هماهنگ باش!
    ان شاءاله چه سعید جلیلی چه باقری لنکرانی ، بتونند رای مردم رو کسب کنند و کار دست "حضرات" نیفته!
    جوان انقلابی:
    انشاالله
    آفرین. سعی کن بیشتر بنویسی، بشناسی و بشناسونی. وظیفه من و تو در این زمان فقط اینه.
    جوان انقلابی:
    انشاالله سعی میکنم.

    سلام

    سیاست باز نیستم اما یه چند تا نقد دارم:

    - اول اینکه رهبر فقط مواضعش رو روشن می کنه. نه اشاره به فرد می کنه نه نامی می بره. میگه بصیرت..شناخت..آگاهی... شعور... پس ما هم از ایشون پیروی کنیم و نام نبریم. (به خصوص پیروان ایشون)

    - دوم که: حماسه سیاسی که رهبر فرمودن یعنی همین.. شناخت و آگاهی رو با آرامش همراه کردن و همه رو به انتخابابات ترغیب کردن. بنا به فرمایش رهبر : من یک رای دارم که تا روزی که به صندوق بیندازم کسی از اون مطلع نمیشه!. همه باید به دنبال این باشن که رایها رو به صندوق بندازن.

    - سوم اینکه: اصلا ملاک وضع ظاهری افراد نیست. اینکه با پراید بیان یا بنز یا درشکه مهم نیست. مهم اینه که ظاهر فریبی نکنن . چه فایده که مثلا با یه کاپشن و پیکان بیای یا کت و شلوار و بنز آخرین مدل  اما بعدش به اینجا برسی که اطاعت مطلق از ولایت فقیه رو به عمل نمی بنده و سرپیچی می کنه ... ملاک ظواهر نیست برادرم. ملاک اینه که کی می خواد خدمت کنه. من روی هیچکدوم از آقایون انگشت نمی ذارم. باید کارنامه هاشون رو بررسی کرد.

    فقط اگه منظورت از لنکرانی همون وزیر بهداشت سابقه که ایشون توی همون وزارتش خودشونو نشون دادن.

    نگید فرقی نمی کنه سعید باشه یا .... اتفاقا باید فرق داشته باشه. اگه قرار باشه بر اساس تعصبات و تفکر اینکه بگیم "فقط فلانی نباشه.. هرکی بود بود" این تفکر بصیرتی نیست.

    یه کم بیشتر فرمایشات آقا رو دریابیم ...

     

    ضمنا.. خیال نکنید ما جبهه ی مخالفیم ها... عقایدمون یکیه ... نوع نگرشها و بیانمون فرق داره... حتی اختلاف سلیقه هم نیست... فقط باید خدمتگزاران به دین رو پیدا کرد. نه ظاهرفریب ها رو...

    مراقب "افکار انحرافی" های این دوره هم باشیم...

    جوان انقلابی:
    سلام،
    حرف شما کاملا متینه،من هم میپسندم.
    من به کسی بی احترامی نکردم! فقط نظرم رو نوشتم...

    رای من آقای لنکرانی نیست!!

    رای من آقای جلیلی هستش...

    باز هم میگم حرف شما درسته چون آقا فرمودند: ملاک انتخابات در اول حضور مردمه.

    نظرتون تلنگر خوبی بود.
    سلام علیکم
    بسیار عالی مینویسی.لطفا بیشتر بنویس  تا ما رای اولی ها بتونیم درست رای بدبم.میگم شما که میای تند به تند اپ میشی ،یه سری هم به ما بزن.اسممون خاک خورده گوشه ی وبت.یه گرد گیری بکن.
    یا علی...
    جوان انقلابی:
    سلام،انشاالله رایتون با بصیرت و آگاهانه باشه...
    خدا کند آقایان بیشتر از این بهانه دست دشمن ندن...
    ما که درجای قضاوت نیستیم اما واقعا آقای هاشمی 79ساله خوب،عالی،آقا؛ خب نباید حتی یه ذره شک کنیم که چرا دشمنمون داره ازشون تعریف و تمجید و حمایت میکنه!!!!!!
    والا عقل خوب چیزیه
    کمی دقت کنند بعضی ها به صحبت های حضرت آقا که مدام میفرمایند: بصیرت بصیرت...

    سلام .

    منتظر نظرات آتی تون هستم ....

  • سید امیر حسین حجازی
  • عالی بود استفاده کردیم به وب ما هم سر بزن خواستی لینک کن 
    سلام
    خوب هستین؟
    من نظری ندارم چون هنوز به سنش نرسیدم که رای بدم
    و دعا می کنم مثل انتخابات 88 درگیری وجود نداشته باشد
    انشا الله به لطف خدا هم وجود ندارد
    التماس دعا
    یاعلی
    بی+نهایت
    جوان انقلابی:
    سلام الحمدالله خوبم.شما خوبی؟

    انشاالله که مشکلی پیش نمیاد.
    سلام...
    قبل از آپ کردن یه تیزر تبلیغاتی با ما در میون میزاشتی...
    یواشکی آپ میکنی؟؟
    جوان انقلابی:
    سلام،باید تازگی ها نور پائین حرکت کنیم!

    آقاسلام علیکم چه گردوخاکی به پاکردی ،حالا که معیار حضرت آقاست بدنیست این رو بدونیم که حضرت آقا توسخنرانی مشهدامسال به این نکته توجه کردن (ماهیفده؛هیجده سال پیش به دولت مردان اشاره کردیم که اقتصاد رو وابسته به نفت نکن....)نظر من اینکه اگه الان اختصاد آشفته است یکی از علت هاش همین بی توجهی به این موضوع مهم میباشد

    مطلب دوم اینکه شبیخون فرهنگی از زمان ایشون شروع شد ایشون ووزیر فرهنگشون چقدر به این نکته توجه داشتند

    مطلب سوم اینکه بعداز جنک ساختن سد اولویت بود یا ساختن خانه برای مردم

    مطلب چهارم اینکه ما زمان فتنه88رویادمون نمیره که ایشون وآقازاده هاشون وهمچنین دخترشون چه نظرییاتی داشتند درضمن سخنرانی ایشون رو تو نماز جمعه به نفع فتنه گران یادمون نمیره

    ودر آخر تاحالا از خومون سوال کردیم که چرا رابطه پادشاه عربستان با آقای هاشمی رفسنجانی اینقدر خوبه

    در مورد دولت اصلاحات هم که همه چیز روشنه ملت ایران عقب نشینی های دولت اصلاحات رو درزمینه انرژی هسته ای یادشون هست که الان آقای روحانی در اون موقع چه عقب نشینی هایی کردن وبقیه موارد دولت لصلاحات که دوستان آگاهی کامل دارن

    دوستان به کسی هم بی احترامی نکند آقای جلیلی اون اون موقع درحال بازی نبوده واز سوابق ایشون که از رزمنده های دوران دفاع مقدس میباشه

    جوان انقلابی:
    با تشکر از نظر جامع و کامل شما رفیق گلم.
    سلام
    خدا قوت جوان انقلابی
    جالب بود . و مفید

    راستی موتور هاتون آزاد شد؟؟؟
    بروزم با طرحی جدید.

    جوان انقلابی:
    سلام،بله آزاد شد...
    راستش یک چیزی من و خیلی می ترسونه اونم شباهت زیاد جلیلی به احمدی نژاده!
    ماشین ساده  لباس ساده حرف های ساده ستاد انتخاباتی مردمی! 
    من نمی خوام یه بار دیگه گول سادگی رو بخورم
    من به یک مدیر رای می دم
    اگر جنگ خوب بود و خوبی هر کس رو دارید با بودنش توی جنگ می سنجید من نمی دونم چرا محسن رضایی خوب نیست؟ کسی که جنگ و توی اون اوضاع مدیریت کرد
    نگید چون رای نمی یاره که ما اون دنیا برای همه ی بهونه هامون باید جواب پس بدیم
    جوان انقلابی:
    هرطور مایلید عمل کنید، ولی با بصیرت رأی بدید.

    ارسال دیدگاه

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">