تهران - کربلا

.
تهران - کربلا

بده در راه خدا من به خدا محتاجم
من به بخشندگی آلِ عبا محتاجم

از قنوتِ سحرِ مادرتان جاماندم
پسرِ حضرت زهرا به دعا محتاجم

مهربان ، کاش زُهیری بَغلم می کردی
من به آغوشِ پُر از مهرِ شما محتاجم

شوقِ پرواز بده روحِ زمین گیرِ مرا
به جنونِ سرِ اِیوان طلا محتاجم

دودِ این شهر مرا از نفس انداخته است
به هوای حرم کربُبلا محتاجم

چقدَر گریه کنم تا نبری از یادم
در سراشیبیِ قبرم به شما محتاجم...

انعکاس ذهن ویروسی...

پنجشنبه, ۲۴ اسفند ۱۳۹۱، ۰۶:۵۵ ب.ظ

عقید مینویسد:


هرچه برای تفکر وقت میگذاریم که به نتیجه ای قابل توجه برسیم،نمی رسیم!!

چون نمیتوان با این ذهن ویروسی تفکر کرد!


انگار از وقتی سرماخوردگی مثل رژیم صهیونیستی به بدنم حمله کرده توانی باقی نمونده برام برای دفاع!

ولی باید بهش گفت کور خوندی!!! حالا که حمله کردی چرا پس من دفاع نکنم؟!

لشکری مُتشکل از گلبول های سفید رو بسیج کردم و فرستادم سمت شمالی نوار مغزی مرز!

فعلا گلبول های سفید درگیرند...

البته حملاتی هم ویروس به سیستم دفاعی ما داشته اند که میتوان به آسیب دیدن قشر کمی از تفکر و تمرکز و حتی حوصله اشاره کرد...!

این نیست که ما هم همینطور بشینیم نگاه کنیما!نه،ما هم حمله داریم.مثلا آخرین حمله ای که کردم با لشکر سِفالِکسین بود که دشمن رو به مرز جنون کشوند...!!

از دیگر حملاتم میتونم به عملیات کُلد اِستاپ اشاره کنم که اونم عملیات خوبی بود!

البته در حین عملیات شهید هم دادیم که کسی نیستند جز: اِستامینیوفن300 و آنتی هیستامین...

البته به جای این دو بزرگوار نیرویی به نام ویتامین ث و یا همون قرص جوشان خودمون رو قرار دادیم که دشمن فکر نکنه که ما بی خیالیم!

توی این ذهن درگیر به این فکر رسیدم که اگه بیماری هارو ایرانی ها کشف میکردند اسمش رو چی میذاشتند؟ خوب شد واقعا خارجی ها کشف کردند! وگرنه با اسم هایی با این مضمون بر میخوردیم:مرض ممد و یا مرض غلام و برادران!!!

خلاصه ی بحث این که: تا سلامتی کامل دفاع همچنان باقیست...

-----------------------------------------------------------

پاورقی: در مقابل تمامی رفتار هایت سکوت میکنم...سکوت...

میدانی چرا؟ چون سکوت حس سنگینی بر مخاطبش میگذارد...! حوصله ی بازی الفاظ را ندارم!

به یه شعر مهمونت میکنم: دل نیست کبوتر که چو برخاست نِشیند / از گوشه ی بامی که پریدی پریدی...

_________________________________________________

پ.ن1: طبق رصد های انجام شده توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سایت ahvazna مربوط به گروهک تروریستی (حرکه التصال العربی التحریر الاهواز) میباشد که با توجه به مطالب اشتراک گذاشته در سایت یوتیوب سعی در جلب توجه کاربران دارد.طبق بررسی های به عمل آمده لینک فیلم های این سایت آلوده بوده و پس از کلیک بر روی آن آدرس IP شما برای این گروه ارسال شده و میتوانند به سیستم شما نفوذ کردهو...

پ.ن2: پاورقی مربوط به خارج از فضای مجازیست...

پ.ن3: میازار موری که دانه کش است! در مورد مورچه ای که دانه همراهش نیست فتوایی صادر نشده،پس میتوانید بیازارید!

پ.ن4: نوای وبلاگ از حاج حسین سیب سرخی(مناجات با امام زمان و امام حسین)

پ.ن5: آقای من،غیر از غلامی تو به دردی نمیخورم/ راهم ندی به فاطمه بیکار میشوم...




کاملا بی ربط: در زندگی هر انسانی چیز هایی هست که به خودش هم مربوط نیست! چه برسد به شما دوست عزیز...!

  • جوان انقلابی

خاطرات

فرهنگی

اجتماعی

نظرات  (۱۵)

  • سیده بانو...
  • محدوده ی نوار مغزی را خدا آزاد کرد....
  • سیده بانو...
  • جمله بندی کامنت قبل اشتباه بود تا یه خورده به خودتون بیاید و با دستان مبارک درستش کنید....!!!:)))))))))))
    نوار مغز سرم،در محضر دکترا.... :|
    به به،نوای وبت مورد تایید هست....باریک الله.
    جوان انقلابی:
    دیگه مگه میشه حاج حسین چیزی رو بد بخونه؟!
    خدا سلامتی بده...
    شما واقعا توی فضای جنگ زندگی می کنید...:)))
    جوان انقلابی:
    مدد ز غیر تو ننگ است یا علی مدد..
  • سیده بانو...
  • یه زمانی من همین قدر که سیب سرخی رو دوست دارید،سامی یوسف رو دوست داشتم!!!!
    یادش بخیر....
    جوان انقلابی:
    فرق بین این دو زمین تا زیر زمینه!!!
    اشالا زودتر خوب شید مطالبتون عالیه خدا قوت
    راستی نتونستم مطالب ایمیل رو ذخیره کنم چند وقتیه جیمیل وایمیل خرابه
    منظورشعرتون که من نبودم که؟؟؟/
    راستی چجوری میشه نظرات رو جواب بدید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟قالب خاص میخواد؟
    جوان انقلابی:
    به همین سادگی...
  • سیده بانو...
  • هییییییییییی....مریضم نشدیم که با ویروسام به جنگ برخیزیم...حیف....مطمئنید دارید خوب میشید؟؟من نا امید بشم یعنی؟؟!!!
    جوان انقلابی:
    نا امیدی رو کلا بغل کنید...(چون دشمن شدیدا داره فرار میکنه!!)
  • سیده بانو...
  • اقای عقل کل!!!می خوام برم کوه،همون کوهی که آهو...بقیه شو حفظ نیستم!!به تیتراژ قهوه تلخ مراجعه شود...
    جوان انقلابی:
    میخوام بیام با میخوام برم خیلی فرق داره!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • سیده بانو...
  • نه!!!کش رفتم!!!
    جوان انقلابی:
    اصن هرچی که رفتید...
  • سیده بانو...
  • yes.that's right....thank you from your answer
    جوان انقلابی:
    زیر نویس نداره؟!!
  • سیده بانو...
  • می خوام بدونم میونه تون با انگلیسی چه طوره؟؟؟!!!!
    جوان انقلابی:
    |:
    بله درسته!!......ممنونم بابت جوابتون!!.....واقعا که!!!!
    جوان انقلابی:
    خب نمیشه پیام گذاشت... چطوری بذارم؟!
    سلام عقید خان
    رفیق شفیق
    شما پیروز این میدان هستید مطمئن باشید

    برای پاورقی تون هم باید که یجورایی همون هیس اینجا جاش نیست خودمونه وا...
    منم حوصله بازی باکلمات رو نداشتم ک اینطوری نوشتم...



    ممنونم که اطلاع رسانی کردین درمورد گروهک تروریستی... ازامروز به بعد دیگه نمیرم اونجا :)


    خدانکنه که هیچوقت بیکار بشیم اونم اهل بیت ...

    راستی شما نمیخای اسباب کشی کنی دم عیدی؟!

    ولش کن این بلاگفارو...


    بهشت نصیبتون

    یاعلی
    جوان انقلابی:
    سلام چرا خیلی دوس داریم خونمون رو عوض کنیم ولی پولش رو نداریم،چیکار کنیم؟
    اطلاعیه شماره ۱ نوروزی: هر کس عیدی من را قبل ازتحویل سال بدهد از ۲۰ درصد جایزه خوش حسابی برخوردار میشود! هر ۵ هزار تومان ۱ امتیاز! :))

    ارسال دیدگاه

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">