تهران - کربلا

.
تهران - کربلا

بده در راه خدا من به خدا محتاجم
من به بخشندگی آلِ عبا محتاجم

از قنوتِ سحرِ مادرتان جاماندم
پسرِ حضرت زهرا به دعا محتاجم

مهربان ، کاش زُهیری بَغلم می کردی
من به آغوشِ پُر از مهرِ شما محتاجم

شوقِ پرواز بده روحِ زمین گیرِ مرا
به جنونِ سرِ اِیوان طلا محتاجم

دودِ این شهر مرا از نفس انداخته است
به هوای حرم کربُبلا محتاجم

چقدَر گریه کنم تا نبری از یادم
در سراشیبیِ قبرم به شما محتاجم...

ستمگر...

سه شنبه, ۱۵ اسفند ۱۳۹۱، ۰۲:۴۷ ب.ظ



کاملا بی ربط: سیزده را همه عالم بِدر امروز از شهر،من خودم سیزدهم کز همه عالم بِدرم...


  • جوان انقلابی

خاطرات

اجتماعی

نظرات  (۱۲)

سلام دوست عزیز
وبلاگ خیلی قشنگ و پرمحتوایی داری
ممنون میشم به وبلاگ منم سر بزنی
منتظر حضور گرمت هستم
موفق باشی

جوان انقلابی:
چشم سر میزنم...
I MYSELF AM THE THIRTEEN
من خود آن سیزدهم
محسن چاووشی
-------------------------------------
لایک میکنم سلیقت رو! عالیه محسن............عالی.................
جوان انقلابی:
تنهایی به این نتیجه رسیدی؟ یا با هم فکری دوستان رسیدی؟! :d
به و اللهِ که جانانم تویی تو / به سلطان عرب آی جانم تویی تو....

کولاک میکنه محسن............................
داداش،محسن که دیگه همفکری نمیخواد!
اونایی که خاص هستند محسن گوش میدن.دقیقا مثل خود محسن چاوشی که آقای خاص موسیقی ایرانه.
پس هرکسی طرفدارشه آدمه خاصیه! مثل تو و من...

شیر مردا تو چه ترسی زِ سگ لاغرشان...
برکش آن تیغ چو پولاد و بزن بر سرشان...
  • سیده بانو...
  • حالا خوبه من یه آلبوم خریدماااااااا!!!!!!!!!!!!!!!!
    انصافا ترک های 5و4و3و7و9 اش عالی بود....
    جوان انقلابی:
    انصافا همه ی تراکاش قشنگ بود...
  • سیده بانو...
  • واقعا که....تازه گفته باشما من کلا با چاوشی جور نیستم....
    just yeganeh or khajeh amiri
    ما کلا با چاوشی حال نمی کنیم....فک کنید!!!ما یگانه رو به چاوشی بفروشیم...اَی.....
    جوان انقلابی:
    فرار باید کرد...فرار کن...
    دوش چه خورده ای دلا//راست بگو نهان مگو...
    کار دلم به جان رسد//کارد به استخوان رسد...
    جوان انقلابی:
    اونایی که نمیتونند ببینند یاد بگیرند...
    سلام دادا. چطوری؟
    حاجی گوش کردی آلبوم جدیدش رو؟
    ینی اگه کل این خواننده های امروزی جمع میشدند رو هم دیگه نمیتونستند اینطوری مثل چاوشی سبک بذاره یا شعر های (وحشی بافقی،مولانا،باباطاهر،خیام و شهریار) رو اینطوری بخونه!
    خدائیش قشنگ خونده! ینی با این کارش آدم دلش میخواد بره شعر های این بزرگان رو بخونه...
    جوان انقلابی:
    کاشکی شعر های حافظ هم بود...
    سلام دوست خوبم//////////////به وبلاگم دعوتت می کنم/////////////////////
  • سیده بانو...
  • این قطعه پنجشه...ما کلا دو تا قطعه این البومو گوش میدیم.من 4 رو گوش میدم و...
    محسن چاووشی!!!! ممنون از لطفتون !!سپاسگذارم!!
  • محمد یاراحمدی
  • عالی . خوب .  محشر کبرا .
    بهت  پیشنهاد میدم
    متن آهنگ پرچم سفید رو بذاری وبلاگت جهانی که  نه  ولی فراگیر میشه

    ارسال دیدگاه

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">