تهران - کربلا

.
تهران - کربلا

بده در راه خدا من به خدا محتاجم
من به بخشندگی آلِ عبا محتاجم

از قنوتِ سحرِ مادرتان جاماندم
پسرِ حضرت زهرا به دعا محتاجم

مهربان ، کاش زُهیری بَغلم می کردی
من به آغوشِ پُر از مهرِ شما محتاجم

شوقِ پرواز بده روحِ زمین گیرِ مرا
به جنونِ سرِ اِیوان طلا محتاجم

دودِ این شهر مرا از نفس انداخته است
به هوای حرم کربُبلا محتاجم

چقدَر گریه کنم تا نبری از یادم
در سراشیبیِ قبرم به شما محتاجم...

ماه دورازدهم...

سه شنبه, ۱ اسفند ۱۳۹۱، ۱۲:۳۴ ب.ظ

عقید مینویسد:


ماه دوازدهم آمد...

ماه دوازدهم نیامد...

العجل العجل یا مولانا یا صاحب الزمان(عجل الله فرجه الشریف)


عقید ولادت امام حسن عسکری(علیه السلام) را به تمام شیعیان جهان تبریک عرض میکند


یه شعر:


از ازل آب و گلم گفت : که من کوثری ام

فاطمی دین و حسینی ، حسنی ، حیدری ام

همه ی دلخوشی ام ای گل زهرا  این است

که خوش اقبال از این مرحمت داوری ام

سر در قصر بهشتی دلم بنوشتند

که مسلمان مرام حسن عسگری ام

چه کسی مثل من دل شده دلبر دارد ؟

چه کسی مثل تو ای دوست کند دلبری ام ؟

من که مجنونم و آشفته  تورا می خوانم

سر بازار غمت یوسف من مشتری ام

به همه نسل بنی فاطمه سوگند که من

تا صف حشر بگویم که علی اکبری ام


کاملا بی ربط: مثل همیشه برای تو مینویسم،تو به نیت هرکسی دوست داری بخوان!

نظرات  (۵)

  • سیده بانو...
  • عــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــالی بود.واقعا بی اغراق عالی بود.براوو!!احسنت...آفرین به شما...
    به به....عالی بود...
    کاملا بی ربطه با حاله....
  • بجه های مدرسه
  • سلام چطوری؟ اسمت روسرچ کردم این وبلاگ رودیدم وقتی اومدم توفهمیدم خودتی ازجمله ای که پای تخته می نوشتی ماه دوازدهم آمد ماه دوازدهم نیامد.خودت خوبی؟ ماخوب نیستیم،برام دعاکن شدیدا به دعا احتییاج دارم (تونمازشبت هم مارو یادکن)اگه خواستی اسمو بگی پیش خدا بگو همون که نظر داد وجدانی دعام کنی راستی خوندم پنج شنبه ها میری شاه عبدالعظیم مارو هم دعا کن جوون انقلابی فقط بگم که یکی ازبچه های مدرسه ام. ازاون رفیقت چه خبر؟ابوالفضل عامری رو میگیم خبری ازش نیست خبری داری سلام بهش برسون اگه خواستی شمارش روبده.
    جوان انقلابی:
    یازهرا(س)
    خـوابـیـم و حـقیـقتـــ بـﮧ خـدا نـیـستــــ بـﮧ جـز ایـن
    مـا غـایـبـــ و او منتـظــر آمـدن مــاستــــ .
    اللهـــــم عجـــل لولیکــــــــــ الفــــــــــرج

    با وبلاگ کانون اقامه نماز "طه" منتظر ثبت دیدگاه زیباتون هستیم
  • ₪بنتـ الـهـدی₪
  • سلام
    وبه پرمحتوایی دارید
    کربلایی باشید

    ارسال دیدگاه

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">