تهران - کربلا

.
تهران - کربلا

بده در راه خدا من به خدا محتاجم
من به بخشندگی آلِ عبا محتاجم

از قنوتِ سحرِ مادرتان جاماندم
پسرِ حضرت زهرا به دعا محتاجم

مهربان ، کاش زُهیری بَغلم می کردی
من به آغوشِ پُر از مهرِ شما محتاجم

شوقِ پرواز بده روحِ زمین گیرِ مرا
به جنونِ سرِ اِیوان طلا محتاجم

دودِ این شهر مرا از نفس انداخته است
به هوای حرم کربُبلا محتاجم

چقدَر گریه کنم تا نبری از یادم
در سراشیبیِ قبرم به شما محتاجم...

ایستاده ایم تا ظهور...

يكشنبه, ۲۲ بهمن ۱۳۹۱، ۰۸:۳۸ ب.ظ
عقید مینویسد:

آن روز ها که دشمن به جانمان حمله کرد
شهدا ما را شرمنده خود کردند...
این روز ها که دشمن به نانمان حمله کرده است
شرمنده شهدا نشدیم...




نتانیاهو: قبلا درباره خطر هسته ای ایران هشدار دادم،اما امروز میخواهم خطر پیچش تاریخ به نفع ایران را گوشزد کنم و بگویم خامنه ای از تنگه خیبر در عربستان تا تنگه جبل الطارق در مراکش را به لرزه انداخته و ملت ها را به سوی خود جلب کرده است.

سلامتی نائب المهدی(عج)صلوات



عکس های راهپیمایی امروز توسط عقید



فردوسی تو هم تا آخر ایستاده ای؟!



سرباز کوچک امام خامنه ای



ظهور نزدیک است...



ولی هم مرغ داریم هم ریکا...!! مسئولین پیگیری کنند!



جای شهدا خالی...



بنده خدا تا فهمید میخوام عکس بگیرم یه کم خجالت کشید!



خدا قوت جوان...



دیروز،امروز،فردا...





تا آخر ایستاده ایم...



بحر طویل پرچم ها...





چیزی که عیان است...

 


تهران - کربلا


کاملا بی ربط:بعضی از آدم ها خوب نمی بینند، اما بعضی های دیگه خوبی رو نمی بینند...!!


نظرات  (۵)

  • کربلایی میثم اسلامی
  • سلام
    سخنان ناب امیرالمؤمنین را در وبلاگم بخون و نظر بده.
    منتظر حضور گرمتان هستم.
    یاعلی.
  • سیده بانو...
  • نمی دونم چرا یه لحظه احساس کردم که اون دختر بچه سرباز امام زمانه...شما این احساس رو نکردید؟
    جوان انقلابی:
    سرباز امام خامنه ای،سرباز امام زمان شدن را در پی دارد...انشاالله
    تا باشد تا ظهور از غربال شدگان نا خالص نباشیم
  • کربلایی میثم اسلامی
  • سلام
    آپم
    یه سر بزن و نظر بده.
  • سیده بانو...
  • تا باشد.......

    ارسال دیدگاه

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">