تهران - کربلا

.
تهران - کربلا

بده در راه خدا من به خدا محتاجم
من به بخشندگی آلِ عبا محتاجم

از قنوتِ سحرِ مادرتان جاماندم
پسرِ حضرت زهرا به دعا محتاجم

مهربان ، کاش زُهیری بَغلم می کردی
من به آغوشِ پُر از مهرِ شما محتاجم

شوقِ پرواز بده روحِ زمین گیرِ مرا
به جنونِ سرِ اِیوان طلا محتاجم

دودِ این شهر مرا از نفس انداخته است
به هوای حرم کربُبلا محتاجم

چقدَر گریه کنم تا نبری از یادم
در سراشیبیِ قبرم به شما محتاجم...

دهه فجر مبارک

پنجشنبه, ۱۲ بهمن ۱۳۹۱، ۱۲:۱۶ ب.ظ

عقید مینویسد:


از بچگی دهه فجر که شروع میشد انگار یه ذوقی هم تو وجود من پدیدار میشد!

الان هم هنوز این ذوق با من هست!!

کلا بهمن، ماهه مورد تاییدیه از نظر من...     به خاطر ذوق من پس دهه فجر مبارک.


البته نقش شهدا و امام شهدا بیشتر تاثیر گذاره

یه شعر:

می فروشی گفت کالایم می است

رونق بازار من ساز و نی است

من خمینی دوست دارم چون که او

هم خم است و هم می است و هم نی است...




کاملا بی ربط: عاشق شخصیت درونی آدم ها بشوید،چیزی که حتی بعد از مرگ هم ماندگار است...



نظرات  (۵)

  • ابوالفضل عامری
  • سلام محمدجون آقاخسته نباشی خیلی نوربالا میزنی چه خبره؟
    جوان انقلابی:
    سلام،بوقمون خراب شده رو آوردیم به نوربالا!
  • ابوالفضل عامری
  • آقاسلام امشب زیارتی سیدالکریم حضرت عبدالعظیم مارو یادت نره
    جوان انقلابی:
    سلام،یادت کردم داداش جون.
    سلام علیکم،
    هیچ انقلابی عظیم تر وماندگارتر از انقلاب درون نیست.
    ان شالله مورد تایید اماممان قرار گیریم.
    یاحسین
  • بنده حقیر خدا
  • سلام خدمت شما
    دهه فجر همیشه برام روزای خوبی بوده
    شعرتون خیلی عالی بود

    تبریکــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ایام دهه فجر
    با سلام
    وبلاگ بسیار زیبایی دارید.مطالب جالبی بود
    شما هم به ماسر بزنید...
    طرفداران کربلایی حسین ابوطالبی دهنوی

    ارسال دیدگاه

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">