تهران - کربلا

.
تهران - کربلا

بده در راه خدا من به خدا محتاجم
من به بخشندگی آلِ عبا محتاجم

از قنوتِ سحرِ مادرتان جاماندم
پسرِ حضرت زهرا به دعا محتاجم

مهربان ، کاش زُهیری بَغلم می کردی
من به آغوشِ پُر از مهرِ شما محتاجم

شوقِ پرواز بده روحِ زمین گیرِ مرا
به جنونِ سرِ اِیوان طلا محتاجم

دودِ این شهر مرا از نفس انداخته است
به هوای حرم کربُبلا محتاجم

چقدَر گریه کنم تا نبری از یادم
در سراشیبیِ قبرم به شما محتاجم...

سنگر فرماندهی!

يكشنبه, ۱ بهمن ۱۳۹۱، ۰۴:۲۴ ب.ظ
عقید مینویسد:
سلام
قرار شد خاطرات حاج مهدی رو بذارم و حالا این از اولیش:

از زبان یکی از علمای قم:
رفته بودم جبهه،لشکر هفده همان نزدیکی محل استقرار ما بود.
با خودم گفتم برم یه سری به زین الدین بزنم.میدونستم تازگی ها فرمانده لشکر شده.
وقتی رسیدم اونجا و سراغ سنگر فرماندهی رو گرفتم،گفتند:اخوی ما اینجا سنگر فرماندهی نداریم!
گفتم پس آقا مهدی کجا هستند؟
چادری را نشانم دادند و گفتند:آقای زین الدین رفته ماموریت،وقتی برگردن،میرند توی این چادر.شما همین جا منتظر باشید.
هرچی منتظر شدم،نیومد،شب شد و شام و خوردم و باز منتظر شدم تا بیاد ولی...
هوا اون شب سرد بود و نم نم بارون میزد،توی همون چادر خوابم برد.
از شدت سرمای حاکم از خواب پریدم چون چیزی روم نبود،یه لحظه یه صدایی رو شنیدم،شبیه ناله بود!
گوشه ی چادر رو زدم کنار دقت که کردم دیدم مهدی زین الدینه!
توی اون سرما و بارون ایستاده بود و داشت نماز شب میخوند،العفوش با ناله و گریه بلند شده بود!...


پیام این شهید از نظر عقید:
کار این شهید درس عبرت است برای ما!که در بد ترین شرایط نماز شب را که تاکیید فراوان شده فراموش نکنیم!!!

آیا توفیقش را داریم؟
درکش را چه طور؟؟
فکر کنم ما فقط ترکش را فهمیده ایم!!!!
با بیان خاطره ادامه دارد...

  • جوان انقلابی

روایت فتح

مهدی زین الدین

شهادت

نظرات  (۴)

با ترکش موافقم عقید جان...
حاج مهدی یدونه باشه!!

------------------------
عقید میگه:
جونم شماطیل.چطوری؟

حاج مهدی واقعا یدونه باشه
  • (عقاید متولد ماه مهر!!)
  • خواهش می کنم.این وبلاگ فقط برای این امر تاسیس شده که بازدید کننده هایی چون شما بیان تا با حضور گرم و روشن شون اونجا رو منور کنن و به نویسنده ی وبلاگ،قوت قلب بدن.حضور شما،مایه ی افتخار ماست.

    ------------------------------
    عقید میگه:
    سلامت باشید.
    انشاالله امام زمان به شما قوت قلب بدهند.
  • حدیثه(عقاید متولد ماه مهر!!)
  • من عاشق حاج احمدم.حاج احمد متوسلیان.همه ی جون منه.

    ------------------------

    عقید میگه:
    انشا الله چند تا پست قرار میدم برای زنده یاد...
  • حدیثه(عقاید متولد ماه مهر!!)
  • این پست،عالــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی بود.

    -----------------------
    عقید:
    فراتر از عالی...

    شهدا... شفاعت کنید...