تهران - کربلا

.
تهران - کربلا

بده در راه خدا من به خدا محتاجم
من به بخشندگی آلِ عبا محتاجم

از قنوتِ سحرِ مادرتان جاماندم
پسرِ حضرت زهرا به دعا محتاجم

مهربان ، کاش زُهیری بَغلم می کردی
من به آغوشِ پُر از مهرِ شما محتاجم

شوقِ پرواز بده روحِ زمین گیرِ مرا
به جنونِ سرِ اِیوان طلا محتاجم

دودِ این شهر مرا از نفس انداخته است
به هوای حرم کربُبلا محتاجم

چقدَر گریه کنم تا نبری از یادم
در سراشیبیِ قبرم به شما محتاجم...

امام زمان...

يكشنبه, ۲۴ دی ۱۳۹۱، ۰۵:۱۶ ب.ظ

گفتم شروع ماه ربیع رو به امام زمانمون تبریک بگم و با یک شعر با حضرت،این ماه رو آغاز کنیم:


وقتی که اشک نیست شبی را سحر کنیم

باید که التماس به خون جگر کنیم

ما در فراق خون جگر می خوریم و بس

اصلاً حلال نیست که کار دگر کنیم

وقتی طواف گِرد تو را دور می زنم

پروانه نیستیم طواف حجر کنیم

ما بار خویش بسته و آماده ی توایم

کافی ست تا اشاره کنی و سفر کنیم

دوری تو خسارت ما را زیاد کرد

راضی مشو که بیشتر از این ضرر کنیم

ما را مران ز خویش که عهد بسته ایم

تا خویش را به پات گرفتارتر کنیم

تو باز هم به رسم خودت می کنی کرم

هر چند اشتباهی از این جا گذر کنیم

ای آفتاب، اول صبح ظهور تو

ما می رویم فاطمه را با خبر کنیم

  • جوان انقلابی

امام زمان

نظرات  (۳)

ya saheb al zaman adrek na....
kheyli ziba bood
...
ما در فراق خون جگر می خوریم و بس

اصلاً حلال نیست که کار دگر کنیم
...
دوری تو خسارت ما را زیاد کرد

راضی مشو که بیشتر از این ضرر کنیم

جاااااااااااااااااااااااااانم...
بسیار مورد تایید.

------------------------------
عقید میگه:
بله بسیار مورد تأیید...
یاحسین(ع)
سلام بر دوست خوبم
این مطالبت واقعا قشنگ بود بروز هم بود
ولی چرا کم نوشتی بابا به فکر ماهم باش دیگه


بیا به وبلاگ کوچک و حقیرانه من هم یه سری بزن

منتظرتمااااااااااا

ارسال دیدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">