تهران - کربلا

.
تهران - کربلا

بده در راه خدا من به خدا محتاجم
من به بخشندگی آلِ عبا محتاجم

از قنوتِ سحرِ مادرتان جاماندم
پسرِ حضرت زهرا به دعا محتاجم

مهربان ، کاش زُهیری بَغلم می کردی
من به آغوشِ پُر از مهرِ شما محتاجم

شوقِ پرواز بده روحِ زمین گیرِ مرا
به جنونِ سرِ اِیوان طلا محتاجم

دودِ این شهر مرا از نفس انداخته است
به هوای حرم کربُبلا محتاجم

چقدَر گریه کنم تا نبری از یادم
در سراشیبیِ قبرم به شما محتاجم...

وداع با محرم و صفر

چهارشنبه, ۲۰ دی ۱۳۹۱، ۰۱:۲۶ ب.ظ

من با لباس مشکی تان خو گرفته ام

از طینت پلید خودم رو گرفته ام

با قایق شکسته ی اشک دو دیده ام

بر ساحل عزای تو پهلو گرفته ام

بهر غبار روبی فرش عزایتان

در این دو ماه از مژه جارو گرفته ام

از صحن روضه های پر از عطر سیب تان

شکر خدا حسین کمی بو گرفته ام

هر سال مزد نوکریم آخر صفر

از دست سبز ضامن آهو گرفته ام

  • جوان انقلابی

امام حسین

محرم

صفر

نظرات  (۵)

سلام
وب پرسوز و گدازی دارین
احتمالا برای هر کلمه ای که نوشتی کلی ناراحت شدی چون هر کسی که میخواد فقط یه کلمه از این نوشته ها بخونه چشماش مثل مروارید میدرخشن و گونه هاشو خیس می کنن
اگه با تبادل لینک موافقین به من خبر بدین که با چه اسمی لینکتون کنم

------------------------
عقید میگه:
سلام علیکم،نوکر اهل بیت باید همیشه با سوز باشه!در ضمن آدرس وبتون رو اشتباه وارد کردید.
  • حدیثه(عقاید متولد ماه مهر!!)
  • ممنونم از حضورتون.انشاالله(صد درصد)تو امتحان فرداتون موفق بشید.

    ----------------------
    عقید میگه:
    انشاالله به مدد حضرت رقیه(س)همه موفق باشند.

    یازهرا(س)
    سلام وب قشنگی دارین خوشمان امد...خصوصا بخش حضرت آقای خامنه ای
    ممنون به وبم سر زدین نیتم خندست
    با بنده ی خدا کاری ندارم!!!
    یا علی...

    -----------------------
    عقید میگه:
    سلام،ممنون.
    کلا حضرت آقا مورد تأیید هستند.
    بنده هم میدونم نیت خندس،ولی باید با هم خندیدن رو ترویج بدیم نه به هم خندیدن!!!
    دادم لباس نوکری ام را رفوع کنند
    باشد محرم دگری پاره اش کنم

    ----------------------
    به به،حمید آقای عزیز دل برادر.

    مثل همیشه زیبا...
    خوش بحالتون ماکه تا حالا مزدی نگرفتیم...

    -----------------------
    عقید میگه:
    انشاالله که اهل بیت ی عنایتی به همه بکنند.

    ارسال دیدگاه

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">