تهران - کربلا

.
تهران - کربلا

بده در راه خدا من به خدا محتاجم
من به بخشندگی آلِ عبا محتاجم

از قنوتِ سحرِ مادرتان جاماندم
پسرِ حضرت زهرا به دعا محتاجم

مهربان ، کاش زُهیری بَغلم می کردی
من به آغوشِ پُر از مهرِ شما محتاجم

شوقِ پرواز بده روحِ زمین گیرِ مرا
به جنونِ سرِ اِیوان طلا محتاجم

دودِ این شهر مرا از نفس انداخته است
به هوای حرم کربُبلا محتاجم

چقدَر گریه کنم تا نبری از یادم
در سراشیبیِ قبرم به شما محتاجم...

ضریح جدید

شنبه, ۲۵ آذر ۱۳۹۱، ۰۳:۵۵ ب.ظ

چقدر دامنم از گریه ها تر است حسین
چقدر صحن دلم با صفاتر است حسین

به شکل دیگری امروز زائرت شده ام
به این دلیل دلم مبتلاتر است حسین

عجب زیارتی امسال قسمتم شده است
چقدر بال من اینجا رهاتر است حسین

صدای پای تو ما را کشانده تا اینجا
صدای بودنت اینجا رساتر است حسین

فضای شهر، خودش کربلاست در این ماه
ضریحت آمده و کربلاتر است حسین

غریبه نیستم از این به بعد با حرمت
نگاه من به حرم آشناتر است حسین

خودش به کشتن تو خونبها شده یعنی
خدا برای تو صاحب عزاتر است حسین

محمد علی بیابانی

  • جوان انقلابی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال دیدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">